شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۶:۱۷:۱۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۱/۱ ساعت ۱۵:۰۴
لینک کوتاه مطلب:

پیام تبریک فرماندار سقز به مناسبت فرا رسیدن سال نو

بسم الله الرحمن الرحیم بهار، فصل رویش و روئیدن، فصل زایش و زندگی، فصل شادی و نشاط، فصل بارآوری باران، فصل تجلی منظری دیگر از مظهر یا مقلب القلوب و الابصار، فصل نمود دیگری از اراده و مشیت یا مدبر الیل و النهار و نوروز آغاز تغییر دوباره نگاه، تحول حال به بهترین احوال و نجوای دلنشین و تبلور عنایات باریتعالی برای شکفتنی نو است.

امسال تقارن بهار طبیعت با بهار بندگی و ماه رمضان، بهار قرآن و نزول کلام وحی که مقدرات انسان در شبی چون شب های قدر رقم می خورد، نوید دهنده سالی خوش است تا با عبادات سحرگاهی و روزه ماه مبارک در شکوفایی فصل بهار، بندگی و خلوص را به منصه ظهور برسانیم.
اینجانب ضمن تشكر از همراهی و قدرشناسی مردم شريف شهرستان سقز، تلاش و سخت كوشی مديران و كاركنان، تولد دوباره طبيعت، نوروز باستانی، آغاز سال ۱۴۰۳ هجری شمسی را محضر یکایک شما، تبريك و تهنيت عرض نموده از درگاه خداوند متعال، سالی پر خير و بركت را همراه با توفيق، سلامتی وسعادت برايتان خواستار و آرزومندم.
امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است با اتحاد و همدلی بین مسئولان و همراهی مردم شریف و صبور میهن اسلامی به ویژه مردم شریف، قدرشناس و عزیز شهرستان سقز، در مسیر خدمت مشمول توفیق الهی شویم.
بیاییم دست به دعا برداریم که در این نو شدن و چهره آرایی زمین در سیر خوش آهنگ زمان، احوال ما نیز از این تحول زیبا بی بهره نماند. ان شاا..
جعفر توان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سقز