شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۵:۲۲:۴۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۲/۵ ساعت ۱۲:۳۱
لینک کوتاه مطلب:

تبریک فرماندار سقز به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر

کارگران و حوزه کار و کارگری، از ارکان اساسی رشد تولید و یکی از منابع انسانی ارزشمند برای جهش تولید و مردمی‌سازی اقتصاد و تحقق شعار سال محسوب می شوند.

با تبریک هفته کار و کارگر (۵ تا ۱۱ اردیبهشت ماه) به تمام کارگران حوزه های مختلف و تقدیر وافر و خاضعانه از تلاش و سعی ارزنده برای سازندگی و جهد برای شهرستان، این ایام که به این مناسبت گرامی نامگذاری شده است، تداعی گر، تلاش و کوشش کارگران در عرصه تولید، خدمات و اقتصاد است.
بی تردید کارگران از عناصر مهم خوداتکایی و از ستون فقرات شکوفایی اقتصادی محسوب می شوند و به عنوان یکی از مهم‌ترین دارایی‌های اجتماع و سازمان بایستی با عزم جهادی برای توانمندسازی خویش، بهبود عملکرد و کارایی سازمان بیش از گذشته تلاش نمایند.
در این راستا از تمام جامعه عزیز و بزرگ کارگری و کارفرمایان گرانقدر و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر ادارات مرتبط با این حوزه خواستارم تا مجاهدگونه برای ارتقای سطح کار و معیشت ، حل مشکلات از طریق صلح و سازش برای حفظ نیروی کار، مهارت آموزی، پیشگیری از کاهش حوادث ناشی از کار، احساس مسئولیت در قبال یکدیگر، توجه به مسایل رفاهی، ارتقای منزلت کار در محیط و فراگیر نمودن چتر بیمه به جد تلاش نمایند.
امید است مجموعه شهرستان هم برای ارتقای زیرساخت ها، ساخت مجتمع های رفاهی، تسهیلگری برای ایجاد شغل و حمایت از سرمایه گذاران بیش از گذشته تلاش نمایند.
سلامتی و توفیق جامعه بزرگ کارگری و خانواده آنان را درگاه ایزدمنان مسئلت می‌نمایم
جعفر توان، فرماندار ویژه شهرستان سقز