چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۶:۱۰:۴۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۱/۲۹ ساعت ۱۱:۳۲
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار سقز: ارتش جمهوری اسلامی ایران، مدال ارتشی حزب اللهی، ولایی و فدایی ملت بر سینه دارد

فرماندار ویژه شهرستان سقز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح گرامیداشت دهه ارتش با بیان این مطلب و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی، ارتش، عرصه نظم و امنیت و مدافع حرم و شهید حاج قاسم سلیمانی، عملیات غرور آفرین «وعده صادق» را تبریک گفت و افزود: این عملیات با هم افزایی ارتش و سپاه و سایر نیروهای مسلح انجام شد.

جعفر توان افزود: همزمان با به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران از هسته ارتش رژیم پهلوی که افرادی با دیانت و مکتبی در آن حضور داشتند به ندای حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفتند و برای شکل گیری ارتش تلاش نمودند و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در آن زمان این جمله مبارک را برای تشکیل ارتش بیان فرمودند: این روز، « روز لحظه شادی بندگان خدا و یاس ستمگران» در تاریخ ایران زمین است.
توان، وظیفه ارتش چون سایر نیروهای مسلح را پاسداری از تمامیت ارضی کشورمان برشمرد و ادامه داد: عملیات وعده صادق هم در این راستا بود.
وی ادامه داد: بر اساس اصل ۱۴۴ قانون اساسی، ارتش جمهوری اسلامی ایران باید ارتشی اسلامی، مکتبی و مردمی باشد که افراد شایسته و مومن به انقلاب اسلامی را به خدمت پذیرفته و این امر تحقق یافته است.
وی با اشاره به حضور نیروهای زمینی ارتش در شهرستان سقز در قالب تیپ ۲۲۸ و تشکر و تقدیر از سرهنگ شکاری، فرمانده این تیپ، عنوان نمود: این عزیزان در راستای منافع مردم و دولت، وظایف خطیری انجام داده اند که تلاش برای برق رسانی به روستاهایی که در جریان
سپس مراسم رژه خودرویی با حضور فرماندار، امام جمعه و اعضای شورای تامین برگزار شد.