دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۳:۵۴:۴۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۱/۲۰ ساعت ۱۱:۳۰
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار سقز: حضور در میدان از دلایل توفیقات سال ۱۴۰۲ بود

فرماندار ویژه سقز در جمع معاونان، بخشداران، مدیران و اعضای شورای بخش اظهار داشت: برای ایجاد تحول در سطح روستاهای شهرستان سقز و افزایش رضایتمندی مردم، برنامه تدوین کنید.

جعفر توان توان در این نشست سه ساعته با اشاره به توفیقات سال گذشته برای افزایش سطح رضایتمندی مردم و ارتقای شاخص های توسعه ای تاکید نمود: امسال نیز با همیاری مردم، مدیران و اعضای شورای بخش، دهیاران و شوراهای اسلامی روستا برای ارتقای شاخص ها به جد تلاش خواهیم نمود.
وی بر همفکری و تلاش برای تحقق شعار سال تاکید و اعلام نمود: مطالبه گری به حق و رصد مسایل و مشکلات و حضور در میدان از رموز توفیق است.
توان همچنین از مدیران خواست تا با مطالعه و حضور میدانی، تعامل و همفکری با مجموعه و مطالبه گری اعتبارات از مدیران استانی بیش از گذشته برای توسعه شهرستان سقز تلاش کنند.
وی بیان نمود: سال گذشته با حضور در میدان و اطلاع دقیق از مسایل و مشکلات آبادی ها، اقدامات خوبی در حوزه آسفالت راه روستایی، گازرسانی، آبرسانی، اجرای طرح هادی، تکخوانی کنتور برق و ایجاد زیرساخت های مخابراتی انجام شد که این روند ادامه خواهد داشت.
وی بیان داشت: توزیع عادلانه اعتبارات، برگزاری جلسات ماهانه با اعضای شورای بخش، تشویق مردم برای مشارکت در سازندگی، استفاده از حقابه کشاورزی آب سدچراغ ویس، تلاش برای ایجاد شغل در روستاها، جلوگیری از چرای دام غیر در مراتع، احداث ۱۴ زمین چمن مصنوعی در روستاها، تسریع در رفع تداخلات، دعوت برای مهاجرت معکوس و تقویت ادبیات مطالبه گری، از برنامه های جدی خواهد بود.
فرماندار سقز ادامه داد: اولویت اول و دوم عمرانی امسال در روستاها، حوزه راه و آب شرب خواهد بود که بر اساس مطالعات انجام شده تلاش خواهیم نمود: تعدادی از مسیرهای در دست پیمان زیر ۲ کیلومتر آسفالت و مجتمع های آبرسانی به بهره برداری برسد
وی با تقدیر از اعضای شورای بخش برای مشارکت مناسب مردم در انتخابات، عنوان نمود: جهش تولید در روستاها و اجرای طرح های مناسب عمرانی به ویژه طرح هادی در روستاها با استفاده از ظرفیت مردمی به جد دنبال شود.
اعضای شورای بخش هم خواستار توجه به تمام ورزش ها، برگزاری المپیادهای ورزشی برای استعدادیابی در روستاها، توجه به انجمنهای مردم نهاد روستا، اجرای کامل طرحهای عمرانی، اتمام مجتمع های آبرسانی و تلاش برای ارتقای شاخص های توسعه ای بخش سرشیو شدند.