شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۱:۵۸:۳۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۷/۲۴ ساعت ۱۲:۱۴
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار سقز:

جنگ و اختلافات نیابتی در شورا و شهرداری، مانعی بر سر راه توسعه و آبادانی

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سقز با بیان اینکه اعضای شورا و شهردار باید این دو نهاد را از اختلافات نیابتی نجات دهند، تصریح کرد: جنگ و اختلافات نیابتی در شورا و شهرداری، مانعی بر سر راه توسعه و آبادانی است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، کامیل کریمیان در آئین تودیع و معارفه ارسطو گویلی، سی و چهارمین شهردار سقز، خطاب به اعضای شورا و شهردار، افزود: اجازه ندهید کسی در کار شورا و شهرداری دخالت کند.
کریمیان، اضافه کرد: نهاد عمومی و خدمات رسان شورا و شهرداری باید بر اساس اهداف و تحقق توسعه شهر سقز گام بردارد و لاغیر.
وی با بیان اینکه هیچ گاه خودم و معاونان در بحث انتصاب و انتخاب شهردار و معاونان این نهاد، دخالت نداشته ایم، اضافه کرد: شهردار اهل مشورت باشد ولی نگذارد کسی در تعیین معاونان دخالت کند.
کریمیان با بیان اینکه، کار در نهاد شورا، نیازمند عزم جدی و کار جمعی است بر اتحاد و همدلی اعضای شورا، ارائه برنامه و راهکار برای آبادانی تصریح کرد.
وی همچنین عنوان کرد: پنجشنبه هرهفته دو ساعت از برنامه های خویش را در فرمانداری برای نشست با اعضای شورا برای پیگیری مسائل و مشکلات و هم اندیشی جهت طرحهای آنان برای عمران شهری اختصاص داده ام.
در ادامه این آئین، فرماندار سقز با اهدای لوح سپاس از رشید میرحسامی، شهردار قبلی و ایرج گیلاسی، سرپرست قبلی این نهاد، تقدیر و تشکر کرد.