پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۵:۳۸:۲۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۹/۹ ساعت ۱۳:۴۱
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار سقز در پیامی به مناسبت روز پرستار:

اولویت پرستاران، مردم و نظام سلامت بوده است

فرماندار ویژه شهرستان سقز در پیامی، ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به پرستاران شهرستان سقز، دانشجویان این رشته و کادر بهداشت و درمان و فعالان عرصه سلامت، تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، متن پیام جعفر توان بدین شرح است: روز پرستار، روز افتخار انسان به انسانیت قشری عظیم، سخت کوش و دلسوز است که همواره برای التیام دردهای بیماران، با آگاهی از تقدس حرفه و شغل و تعهد به موازین حرفه ای، خالصانه و خاضعانه، خدمت نموده اند.
تاریخ هیچگاه تلاش های پرستاران عزیز در تمام ایام سخت به ویژه کرونا را فراموش نخواهد کرد؛ ایام دست و پنجه نرم نمودن با ویروس کشنده قرن که پرستاران، این فرشتگان سفید پوش، با صلابت، مایه آرامش شهروندان بودند و خواهند بود و بایستی مردم عزیز نیز آنان را در حین خدمت درک نمایند.
با تبریک این یوم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه سلامت به ویژه شهیدان یاراحمدی و کریمی نسب، آنچه در شهرستان سقز بیش از همه در عرصه سلامت مورد توجه است؛ افزایش زیرساخت های بهداشتی و درمانی، کمک به راه اندازی دی کلینیک و کلینیک های تخصصی توسط بخش خصوصی، توسعه دانشکده پرستاری و تلاش برای ساخت مجتمع عالی سلامت، تقویت منابع انسانی، جذب پزشکان، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به صورت عادلانه در تمام شهرستان و حضور به موقع بهورزان و پزشکان در روستاهاست.