چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۴:۱۸:۲۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۴/۵ ساعت ۰۱:۳۲
لینک کوتاه مطلب:

تاکید فرماندار سقز بر لزوم نظارت بیشتر اعضای کارگروه آرد و نان بر عملکرد نانوایی ها

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سقز در کارگروه آرد و نان که با حضور مدیر کل غله و معاونان جهاد کشاورزی و تعاون روستایی استان برگزار شد بر نظارت بیشتر اتحادیه بر عملکرد نانوایی ها تصریح نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، جعفر توان با بیان اینکه با فروش آرد خارج از شبکه که سهمیه مردم است به شدت برخورد می شود، ادامه داد: مردم همچنان از وضع نان و نانوایی، ناراضی هستند که صف های شلوغ نان نشان دهنده ادامه نارضایتی است.
وی تاکید نمود: تعطیلی زودهنگام نانوایی ها، برخورد نامناسب با مردم، کم فروشی، عدم رعایت وزن چانه، بهداشت نامناسب نانوایی ها و  کیفیت نامناسب نان از دیگر دلایل نارضایتی های مردمی در حوزه نان است.

وی در ادامه بر تشویق مردم روستاها به احداث نانوایی، تشدید نظارت های بهداشتی و بازرسی های تخصصی اعضای کارگروه تاکید نمود.
نحوه راه اندازی نانوایی در روستاها و نحوه توزیع آرد خانه پز و درخواست اخذ سهمیه آرد برای تعدادی نانوایی تاسیس شده در سالهای اخیر از دیگر مواردی بود که مطرح شد.
جمال صالحی، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کردستان هم، هوشمندسازی عرضه نان یا مدیریت هوشمند سازی مصرف نان را یکی از برنامه های ملی برشمرد و اظهار داشت: قیمت نان تغییر پیدا نمی کند.

نادر تیموری، رئیس شعبه بانک مرکزی سپه هم از نصب ۱۷۳ دستگاه کارتخوان و ادامه عملیات نصب کارتخوان ها در نانونایی های شهرستان سقز خبر داد.