جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ , ۰۸:۵۳:۴۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۷/۲۶ ساعت ۱۱:۱۸
لینک کوتاه مطلب:

پیام تبریک فرماندار سقز به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را به مردم ورزش دوست، ورزشکاران، مجموعه هیات های ورزشی و رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امسال در تقویم ورزشی، روزهای این هفته مبارک با عنوان های؛ ورزش، منش پهلوانی و فرهنگ ایثار، دسترس آسان، زیرساخت مناسب، مشارکت اجتماعی، توان یابان و شروعی دوباره، دانش آموزان، تحکیم خانواده و شادکامی، بانوان، ورزش های آئینی و سنتی، توسعه اقتصادی، مسئولیت اجتماعی، حامیان مالی، خیران ورزش یار و نهادهای مدنی نامگذاری شده که نشان دهنده ضرورت توجه به این محورهاست.
به یاری خداوند و با کار جمعی در شهرستان سقز در راستای ارتقای زیرساخت های ورزشی، اقدامات مناسبی انجام گرفته و در حال انجام است؛ پیشرفت مناسب هتل ورزش، افزایش زمین های چمن مصنوعی در روستاها و برنامه ریزی برای ساخت ۸ چمن مصنوعی در شهر سنته و ۷ روستای شهرستان و شروع ساخت سالن ورزش های رزمی مرحوم فریار امینی پور بخشی از این موارد بوده است.
همچنین برگزاری المپیاد ورزش محلات در تابستان امسال، میزبانی شایسته سقز برای مسابقات ورزشی در رشته های مختلف از دیگر دستاورهای ورزشی بوده است.
نیز از افتخار آفرینی ورزشکاران و به تازگی کسب پنجمین طلای مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی پیشکسوتان جهان توسط پهلوان سقزی بهاالدین کریم‌زاده که باعث شادی دلهای مردم شدند سپاسگزارم. سلامتی و توفیق ورزشکاران، حامیان، خیران، دست اندرکاران حوزه ورزش را از خداوند منان خواستارم.
جعفر توان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سقز