شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۱:۲۴:۰۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ ساعت ۱۶:۱۱
لینک کوتاه مطلب:

تقدیر فرماندار سقز از مشارکت مردم در انتخابات

اکنون که به فضل خداوند منان، زمستان سرد امسال به گرمای قدوم مبارک مردم دیار عزیزمان شهرستان سقز و حوزه انتخابیه بانه در انتخابات 11 اسفندماه به بهاری دل انگیز تبدیل گردید، شایسته است تا قدردان مشارکت مردم شریف و قدرشناس این دو دیار فاخر از میهن عزیز اسلامی باشم.

اینجانب به نیابت از عوامل برگزاری انتخابات فخرآفرین روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲، به مصداق حدیث شریف «من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق» از تمام مردم شریف شهرستان سقز برای حضور در صحنه سیاسی و مشارکت مناسب در انتخابات و صبوری آنان به ویژه زمان تبلیغات تقدیر و تشکر می نمایم.
بی تردید این حضور، نشان دهنده عِرق و دلبستگی به میهن اسلامی در راستای ساختن ایران قوی، امید و آبادانی و پیشرفت و باور به حل نظام مند مشکلات از طریق مشارکت و شور جمعی و حفظ وحدت کلمه بود.
از افرادی که در مرحله اول و سایر مراحل برای عرصه رقابت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام نمودند و ۱۱ نامزدی که در صحنه رقابت حضور داشتند و بر مشارکت در این امر مهم و سرنوشت ساز افزودند و از جناب آقای حاج ماموستا ابن الخیاط، امام جمعه شریف مردم سقز که در عرصه رقابت های ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و سایر نامزدهای این عرصه، هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی، نمایندگان فرماندار و بخشدار، اعضای شُعب، کاربران، کمیته های چندگانه و سایر عوامل برگزاری انتخابات؛ نیروهای قضایی، امنیتی، انتظامی و نظامی در برقراری نظم و امنیت انتخابات و عزیزانی که برای بسترسازی جهت حضور پرشور مردم و نیروهای شهرداری برای پاکسازی چهره شهر از تبلیغات و همکاری با ستاد انتخابات، تلاش نمودند، بی نهایت سپاسگزارم.
به آقای محسن بیگلری که مورد اعتماد مردم شریف شهرستان های سقز و بانه قرار گرفت، این اعتماد و کسب پیروزی را تبریک عرض نموده و از خداوند متعال، توفیقات آن برادر گرامی را در خدمت به مردم بزرگوار این دو شهرستان مسئلت دارم.
در پایان هر چه بود گذشت و اکنون صحنه رقابت باید به رفاقت و کار تبدیل شود و از همه مردم شریف، منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی و نامزدها خواستارم تا با همدلی، عزم خود را برای تغییر بزرگ به نفع مردم شریف این دو شهرستان جزم نمایند.

جعفر توان، معاون استاندار، فرماندار ویژه، رئیس حوزه انتخابیه سقز و بانه و رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان سقز