شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۶:۰۷:۴۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ ساعت ۱۷:۵۱
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار سقز رای خود را به صندوق انداخت

فرماندار ویژه سقز با حضور در شعبه شماره 37 سالن ورزشی شهید فهمیده، رای خود را به صندوق انداخت.

جعفر توان، باری دیگر از تمام مردم شریف، عزیز، فهیم و همیشه در صحنه شهرستان سقز خواست تا برای عبور قدرتمندانه از مسیرهای پر پیچ و خم و پیچ های تاریخی و مواجهه با دشمنی ها، با شرکت در انتخابات، در ساختن ایران قوی، مشارکت حداکثری داشته باشند.
توان همچنین در بازدید از این شعبه که جمعی از اعضای هیات اجرایی و مسئولان شورای تامین هم حضور داشتند از تمام عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و اعضای شعب در برگزاری انتخابات باشکوه تقدیر و خواستار نظارت جدی بر روند این حماسه سیاسی و حفاظت از آرای مردم به عنوان حق الناس شد.
شایان ذکر است؛ فرآیند شروع رای گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۰۸:۰۰ صبح امروز جمعه تاریخ ۱۱ اسفندماه در ۲۱۹ شعبه شهرستان سقز همزمان با تمام شعب در سراسر کشور آغاز شده است.
اخذ رای با ارائه اصل یکی از مدارک هویتی ؛ شناسنامه ( به منظور تسریع در احراز هویت رای دهندگان، ارائه شماره ملی برای دارندگان شناسنامه های قدیمی الزامی است)، کارت ملی، گواهینامه رانندگی، کارت خدمت دوره ضرورت نظام وظیفه و گذرنامه انجام می شود.
تمام شعب آماده اخذ رای از واجدان شرایط متولدان تاریخ ۱۱ اسفندماه سال ۱۳۸۴ و ما قبل آن هستند.
براساس قانون زمان رای‌گیری به مدت ۱۰ ساعت از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ بعدازظهر است.
در حوزه انتخایه شهرستان سقز ۱۱ نامزد برای دستیابی به یک کرسی مجلس شورای اسلامی و در انتخابات خبرگان رهبری ۴ نامزد در سطح استان کردستان برای دو کرسی با هم رقابت می کنند.