یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۸:۱۹:۲۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۲/۹ ساعت ۱۳:۰۶
لینک کوتاه مطلب:

جعفر توان: مشارکت حداکثری یعنی تلاش مجاهدگونه برای ساختن ایران قوی

دعوت فرماندار سقز از قشرهای مختلف برای شرکت در انتخابات

کشور عزیزمان ایران با وجود همه فراز و نشیب ها، سختی ها و کارشکنی های داخلی و خارجی، با همراهی و مشارکت مردم و حضور در صحنه های غرور آفرین، مسیر اصلی را برای شکوفایی طی نموده است که آخرین حضور دشمن شکن، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بود.

اینک که در آستانه چهل و ششمین سال استقرار انقلاب اسلامی ایران و دو بهار انتخابات و طبیعت قرار داریم، در راستای ساختن ایران قوی، امید و آبادانی و پیشرفت، حفظ وحدت کشور، حل نظام مند مشکلات، دستیابی به تمدن نوین اسلامی، وحدت کلمه، مأیوس کردن دشمن، روز جمعه ۱۱ اسفندماه برای شرکت در انتخابات، در پای صندوق های رای حاضر خواهیم شد.
در کشورمان ایران، انتخابات از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی و نماد واقعی مردم سالاری یعنی حاکمیّت کشور به دست مردم و دخالت در سرنوشت است. انتخابات در فرمایشات امامین انقلاب، راه اصلاح کشور و این مهم نه تنها یک تکلیف بلکه حق مردم در تعیین سرنوشت و سرمایه گذاری انسانی و تبدیل شدن ظرفیت های انسانی به بالفعل است و بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، شرکت در انتخابات موجب می شود که کشور در حصار امنیت کامل باقی بماند و از ثمرات مشارکت در این فرایند سیاسی، ایجاد قدرت و امنیت ملی، تحول در کشور و قابل حل شدن مشکلات کشور است.
ضمن دعوت از تمام قشرهای مختلف مردم برای حضور و مشارکت در این حماسه سیاسی، اعلام می نمایم که برگزار کنندگان؛ هیات های چندگانه و سایر عوامل، برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در تراز کشور عزیزمان و رعایت ۴ راهبرد بنیادین «مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت » تعیین شده توسط مدنظر مقام معظم رهبری برای مجریان و حفظ کامل بی طرفی و حفاظت از آرای شما عزیزان، پایبند و متعهد هستند.
باری دیگر ضمن دعوت از تمام مردم شریف، عزیز، فهیم، همیشه در صحنه و تعظیم در برابر قدرشناسی و فهم و درایت و بزرگ منشی مردم شهرستان سقز، از تک تک شما خواستارم برای عبور قدرتمندانه از مسیرهای پر پیچ و خم و پیچ های تاریخی و مواجهه با دشمنی ها، با حضور خویش در ساخت ایران قوی، مشارکت حداکثری داشته باشید.
جعفر توان، رئیس هیات اجرایی انتخابات و معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سقز