شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۲:۳۳:۴۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۲/۹ ساعت ۲۲:۰۲
لینک کوتاه مطلب:

دعوت روحانیان از مردم شهرستان سقز برای مشارکت در انتخابات

امام جمعه، شورای افتاء، مدرسان و طلاب مدرسه علوم دینی امام شافعی (رض)، امامان جمعه و جماعت شهرستان سقز از مردم برای حضور در پای صندوق های رای دعوت نمودند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، متن دعوت بدین شرح است:

مردم مسلمان و متدین شهرستان سقز
انقلاب اسلامی حاصل خون هزاران شهید و تلاش چندین دهه مبارزات انسان های آگاه دینی برای عزت اسلام و ایران اسلامی است. در چهاردهه گذشته علی رغم توطئه های ریز و درشت دین ستیزان و دنیای استکبار، جوانان این مرز وبوم توانسته اند علاوه برمقابله همه جانبه با دنیای کفر، از نظر علمی، دانش دینی و سیاسی و بیداری اسلامی در جهان، میدان را به غارتگران ثروت های خدادادی این مردم تنگ کنند و از یکه تازی وچپاولگری آنان جلوگیری نمایند که همین عقده پایان ناپذیر دشمن شده و می خواهد با بهره گیری از دنیای رسانه جای حق و باطل ، ظلم و عدالت و مبارزه و تجاوز را عوض کند و شما را در پیمودن این مسیر عزت و سربلندی بازدارد.
لذا بنا به توصیه موکد دین، هرگونه حرف شنوی از دشمن، گناه و سرانجام آن استیلای آنان برهمه محورهای حیاتی جهان اسلام است و ضروری است ضمن خنثی کردن تمام ترفندهای حیله گرانه امریکا و اسرائیل وآگاه سازی مردم در جمعه ۱۱اسفند ماه با احساس مسولیت و توجه به منافع ملی و استحکام نظام مقتدر اسلامی همه با هم در پای صندوق های رأی، حضوری شکوهمند داشته باشیم تا با امید بخشی به جامعه و استمرار عزت و سربلندی ملت سرافراز ایران اسلامی، دشمنان را بیش از پیش مأیوس و ناامید نمائیم.
وعده ما از زن و مرد، پیروجوان ، دانشگاهی حوزوی روز جمعه این هفته که با آفریدن حماسه ای ماندگار برگ زرین دیگری را به افتخارات ملت سلحشور ایران اسلامی بیفزایم.
إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم﴿۷﴾ سوره مبارکه محمد آیه ۷

نهم اسفندماه ۱۴۰۲