پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۰:۵۰:۳۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۲/۱ ساعت ۱۶:۴۰
لینک کوتاه مطلب:

پیام تبریک فرماندار سقز به مناسبت هفته جوان

فرماندار سقز در پیامی هفته جوان و فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) را تبریک گفت. اعیاد شعبانیه و هفته جوان را به همه جوانان شهرستان سقز، آینده سازان این مرز و بوم تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

با تبریک این ایام که با عنوان های؛« جوان مومن، افتخار آفرین، دانا و پرانگیزه، سلامت و سبک صحیح زندگی، خودباوری و توجه به اصل ما می توانیم، جهاد علمی و پیشرفت اقتصادی، عزت ملی و استکبار ستیزی، عدالت و مبارزه با فساد، انتظار و تمدن اسلامی» نامگذاری شده است، از جوانان عزیز شهرستان سقز می خواهم با انگیزه و اراده راسخ با ایمان باوری و خودباوری برای آبادانی و سازندگی ایران اسلامی، کردستان عزیز و شهرستان سرافراز سقز تلاش نمایند.
بی تردید، جوانان، موتور محرکه جامعه و نقش مهمی در تصمیم سازی و تصمیم گیری برای آینده شهرستان برعهده دارند و یکی از مقوله های هویت بخش قشر جوان، انتخاب کردن است لذا از همه جوانان شهرستان سقز خواستارم تا با ایجاد شور انتخاباتی برای مشارکت در آینده کشور، نقش آفرینی کنند.
از مسئولان عزیز مرتبط با حوزه جوانان هم می خواهم که با نشست با جوانان و در کارگروه های تخصصی، مسائل و مشکلات این عزیزان را رصد نموده و برای حل آن‌ها راهبرد، برنامه‌ریزی منسجم و مناسب داشته باشند.
جعفر توان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سقز