پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۴:۴۱:۱۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ ساعت ۱۶:۳۵
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار سقز:توسعه همه جانبه محور اصلی برنامه های دولت است

فرماندار سقز در برنامه «افق روش سقز» با حضور دکتر انوشه اظهار داشت: این شهرستان دارای نیروهای انسانی توانمند و منابع خدادادی غنی است که مردم این دیار متعهد به آب و خاک و آیین و دین و به ایرانی بودن خود، افتخار می کنند.

جعفر توان توان اضافه نمود: شهرستان سقز ۶۱۱ شهید ۹۰۷ جانباز و ۱۳۶ آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نموده و مردمانش در تمام صحنه ها حضوری فعال داشته اند.
وی عنوان نمود: مردم شهرستان سقز مردمی متعهد، هدفمند و دارای برنامه و روشمند که دل در گروه خاک ومیهن دارند و برای توسعه شهرستان سقز مطالبه گری می کنند.
فرماندار سقز با اشاره به اقدامات توسعه ای دولت ادامه داد: دولت سیزدهم چند برنامه شاخص و کلان را در شهرستان سقز از جمله؛ بهره برداری از فرودگاه سقز، آبگیری کامل سدچراغ ویس، آبرسانی به شهر سقز، بازگشایی بازارچه سیف و تلاش برای راه اندازی گمرک و نیرورسانی به شهرک صنعتی را به سرانجام رسانده است.
وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات توسعه ای؛ کلنگ زنی احداث ساختمان صدا و سیمای کردستان، ارتقای شاخص آسفالت راه روستایی، ارتقای ضریب زیرساخت های مخابراتی و شبکه ارتباطات ملی، پایان گازرسانی به روستاها و کلنگ زنی ایستگاه سوم سی جی اس، اجرای طرح هادی معادل ۳۵ سال کار در این حوزه، ارتقای شاخص های بهداشتی و زیرساخت های این حوزه از جمله راه اندازی شیمی درمانی و افزایش تخت های بیمارستانی بوده است که برای آینده روشن، این اقدامات شتاب بیشتری خواهد گرفت.
فرماندار سقز در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به ۴ راهبرد تعیین شده توسط مقام معظم رهبری با عنوان های « رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت» شرکت مردم در انتخابات را از دیگر افق های روشن شهرستان سقز برشمرد.
همچنین دانش آموزان دبستان وحدت، سرود «کردستان من» و گروه تئاتر، نمایشی را با حوزه آسیب های اجتماعی به روی صحنه بردند.
در ادامه این برنامه که به مناسبت هفته جوان با شرکت بیش از یک هزار نفر از قشرهای مختلف مردم برگزار شد، دکتر محمود انوشه ، از مشهورترین و پرطرفدارترین سخنرانان ایرانی به ایراد سخن پرداخت.
این برنامه به همت فرمانداری، شورای اسلامی و شهرداری سقز، دانشگاه فنی و حرفه ای، آزاد اسلامی، پیام نور و علمی کاربردی، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش برگزار شد.