چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۸:۱۳:۳۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۱/۲۸ ساعت ۲۳:۱۰
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار سقز تاکید نمود:

بی طرفی، صیانت از آرای مردم و حسن اجرای انتخابات، مهمترین وظیفه هیات های چندگانه است

رئیس هیات اجرایی انتخابات و فرماندار ویژه سقز در نشست با نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستان های سقز و بانه تاکید نمود: مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت 4 راهبرد مدنظر مقام معظم رهبری از مجریان انتخابات است که فرمانداری به عنوان مجری انتخابات به نامزدها اطمینان خاطر خواهد داد که از این راهبردهای ارزشمند عدول و تخطی نخواهد نمود.

در این نشست که سرپرست فرمانداری بانه، اعضای شورای تامین، رئیس و اعضای هیات اجرایی، نظارت و بازرسی حضور داشتند، جعفر توان با بیان اینکه آخرت خود را به دنیای دیگران نخواهیم فروخت، اضافه نمود: انتخاباتی ارزشمند در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حفظ بی طرفی و رعایت قوانین و دستورالعمل های انتخاباتی در شهرستان سقز برگزار خواهد شد.
توان با تشریح دستورالعمل های تبلیغاتی و همچنین مصوبات استانی بررسی تبلیغات نامزدها در ایام تبلیغات اضافه نمود: ظرفیت های لازم از جمله معابر، بیلبوردها و سالن ها و پارک های مشخص شده در دو شهرستان سقز و بانه برای تبلیغات نامزدها، معرفی خواهد شد.
فرماندار سقز با بیان اینکه برای ارتقای شاخص های توسعه ای اقدامات مناسبی در شهرستان سقز انجام شده است، اضافه نمود: نامزدها در ایام تبلیغات خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را زیر سوال نبرند.
وی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری از نامزدها خواست تا با دعوت از طرفداران و مشارکت در پای صندوق های رای برای تشکیل مجلس قوی در کنار دولت قوی تلاش کنند.
در این نشست، نامزدها خواستار؛ توجه هیات های چندگانه بر سلامت انتخابات، امانت از آرای مردم، نظارت در موقع رای گیری، برگزاری انتخابات بدون شائبه، بسترسازی برای مشارکت مردم، امنیت انتخابات، رعایت اصل بی طرفی توسط مجریان، زیرپانگذاشتن ارزش ها، جلوگیری از تخریب یکدیگر، توجه به نقاط قوت و دوری نمودن از وعده ها شدند.
در این جلسه اعضای هیات های اجرایی و نظارت و سایر شرکت کنندگان هم بر ضرورت ارائه راهکار در تبلیغات، توجه به نقاط قوت در تبلیغات، رعایت قوانین و دستورالعمل های تبلیغات، کار در چارچوب قانون، احترام به قانون، حفظ بی طرفی، نظارت بر فضای مجازی و رعایت اخلاق انتخاباتی تصریح نمودند.