پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۱:۵۷:۵۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۱/۲۲ ساعت ۱۵:۱۱
لینک کوتاه مطلب:

گزارش راهپیمایی 22 بهمن شهرستان سقز

جمهوری اسلامی ایران، به قدرت منطقه تبدیل شده است

راهپیمایی یوم ا.. 22 بهمن 1402 با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سقز، امام جمعه، اعضای شورای تامین، اعضای شورای اداری، روحانیان، خانواده های معظم شاهد وایثارگر، بسیجیان، کارکنان ادارات، بازاریان، اصناف و اقشار مختلف مردم (برادران وخواهران) برگزار شد.

تجمع کنندگان در میدان قدس به عنوان مکان اولیه با سر دادن شعار مرگ بر استکبار، مرگ بر آمریکا و اسرائیل و فریادهای الله اکبر به سمت میدان جمهوری اسلامی به عنوان مکان تجمع نهایی حرکت نمودند و این یوم الله را گرامیداشتند.
سخنران این مراسم، سردار جمشید رضایی، جانشین سپاه بیت المقدس استان کردستان با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ، میلاد حضرت امام حسین (ع)، روز پاسدار، ولادت حضرت اباالفضل عباس (ع) و روز جانباز را تبریک گفت.
سردار رضایی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و برای ایجاد حکومت عدل با حمایت های مردمی و تقدیم هزاران شهید، ایثارگر و جانباز در ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ به پیروزی رسید.
سردار رضایی افزود: این نظام ولایی با تفکر نه شرقی نه غربی با حفظ استقلال سیاسی کشور و با اقتدار مسیر باشکوه خود را پیموده و به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، به قله نزدیک شده است.
وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران با برگزاری ۴۰ انتخابات و بر پایه دموکراسی و مردم سالاری مسیر پرشکوه خود را ادامه داده است و یکی از نمادهای بارز این شکوه پرصلابت، برگزاری انتخابات ها، حضور مردم در یوم الله ۲۲ بهمن، نهم دی و سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.
سخنران ویژه مراسم پایانی یوم الله ۲۲ بهمن ماه شهرستان سقز اضافه نمود: این انقلاب به مردم، حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری و شهدا تعلق دارد و ۲۲ بهمن روز طلوع و ظهور شکوفایی ملت های ماست که تاکنون در تمام جهان چنین انقلابی به وقوع نپیوسته است.
وی با اشاره به استقلال سیاسی کشورمان و با بیان اینکه ایران اسلامی یک حکومت مبتنی بر دموکراسی است، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به قدرت منطقه تبدیل شده است.
وی اضافه نمود: دشمنی آمریکا و غرب با کشورمان به دلیل پیشرفت های روزافزون بدون وابستگی به قدرت های جهانی است.
سردار رضایی با تشریح بخشی از پیشرفت های کشورمان در ابعاد هوافضا و نظامی ادامه داد: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران، تشکیل هسته های مقاومت اسلامی است که این محور مقاومت با دستور امام راحل تشکیل و توسط شهید سردار سلیمانی سازماندهی شد.
گفتنی است قبل از برگزاری مراسم، گروه سرود دانش آموزی تیپ ۲۲۸ ارتش سقز و مدرسه وحدت چند سرود انقلابی را اجرا نمودند.
در ادامه قطعنامه پایانی راهپیمایی یوم ا..۲۲ بهمن ۱۴۰۲ قرائت و با فریادهای مرگ بر آمریکا و الله اکبر توسط شرکت کنندگان پاسخ داده شد.
سپس شورای تامین و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان سقز از حضور پر صلابت ومقتدرانه مردم شریف در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکر نمود.