چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۳:۲۵:۳۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ ساعت ۲۱:۴۱
لینک کوتاه مطلب:

آیین تجلیل از ۲۲۰ مدال آور سقزی برگزار شد

آیین تجلیل از 220مدال آور، مربیان، داوران سقزی عرصه های جهانی، آسیایی، بین المللی و کشوری سالهای 1401 و 1402 در سالن پردیس سینمایی مهر سقز برگزار شد.

در این آیین که به همت فرمانداری سقز، اداره کل ورزش و جوانان کردستان و اداره ورزش و جوانان سقز برگزار شد، جعفر توان، فرماندار ویژه سقز اظهار داشت: ۴۰ میلیارد تومان برای ورزش شهرستان سقز اعتبار در نظرگرفته شده است.
وی اضافه نمود: این اعتبار پیشتر بیش از ۶ میلیارد تومان بود که به دلیل ضرورت توجه به ورزش و جوانان در اعتبارات امسال به ۴۰ میلیارد تومان افزایش یافت.
وی ادامه داد: تازه ترین اعتبارات برای ورزش شهرستان سقز اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای ساخت سالن ورزش های رزمی فریار امینی پور بوده است.
توان از معادن شهرستان سقز به ویژه مدیر عامل شرکت توسعه معادن طلای استان کردستان به دلیل در نظر گرفتن اعتبار در قالب مسئولیت اجتماعی برای اجرای این برنامه تقدیر و تشکر نمود.
حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان هم، سخت کوشی، آینده نگری و حرکت رو به جلو و پیشرفت را از خصیصه های ورزشکاران برشمرد.
وی اضافه نمود:استان کردستان در عرصه ورزش افتخارات زیادی کسب نموده است و افراد شاخصی چون بیژن ذوالفقار نسب و فواد کاسب و …در این عرصه می درخشند.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود باری دیگر درگذشت قهرمان ملی ایران، فریار امینی پور را به جامعه ورزشی تسلیت گفت.
وی با عنوان اینکه ورزش یعنی اشک ها و لبخندها، عنوان نمود: ترویج امید و نشاط از شاخصه های اصلی ورزش است و اینجانب به ورزش و ورزشکاران استان کردستان امیدوار هستم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان هم با بیان اینکه انقلاب اسلامی، برآمده از نیت های پاک و جان فشانی های فداکارانه و فداشدن انسان های پاک در این مسیر با برکت است چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را گرامیداشت.
دکتر رمضانی، افزود: برای هر انسان منصف این یک واقعیت آشکار است که کشورمان با وجود تمام سختی ها، جنگ و تحریم ها و ترووها، با جوانمردی فراوان مردم کشورمان بر قله های عزت، پیشرفت و تمدن ایستاده و چشم کشورهای دیگر به این پیشرفت ها و ایران عزتمند و مقتدر، محاسبات سیاسی و معادلات بین المللی و تلاش های جوانان دوخته شده است.
وی با مقایسه انقلاب ایران اسلامی با انقلاب فرانسه ادامه داد: ۲۳۷ سال از انقلاب فرانسه می گذرد در حالی که انقلاب ایران اسلامی با ۴۵ سال عمر با برکت، پیشرفت های عظیمی داشته است.
وی همچنین تلاش ورزشکاران در عرصه های مختلف را ستود و ادامه داد: این تلاش ها، باعث اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان خواهد شد.
وی به ورزشکاران توصیه نمود در کنار توجه به پرورش اندام و جسم به پرورش روح هم توجه کنند.
معاون سیاسی استانداری کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود، گفت: شهرستان سقز دارای استعدادهای ویژه و مجامع نخبگان ارزشمندی است.