پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۲:۴۷:۴۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۱/۸ ساعت ۱۷:۳۱
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار سقز: ایجاد تحول در کشور از ثمرات انتخابات است

جعفر توان: مردم، محور تحول در جمهوری اسلامی هستند

فرماندار سقز روز شنبه در جمع مردم 25 روستای دهستان های صاحب و گلتپه بخش زیویه، مدیران ادارات، مسئولان محلی، اعضای شورای اسلامی و دهیاران، با بیان اینکه شما نمایندگان اجتماع های مختلف هستید، خواستار پیگیری به حق مطالبات، تلاش برای آبادانی و سازندگی، امیدآفرینی در جامعه و رفع ابهامات و دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو شد.

جعفر توان با بیان اینکه امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت ۴ راهبرد مدنظر مقام معظم رهبری، به جد در دستور کار مجریان انتخابات قرار دارد، تصریح نمود:به یاری خدا در اسفندماه، شاهد برگزاری انتخابات باشکوه خواهیم بود.
فرماندار سقز با اشاره به خدمات انجام شده و اذعان به اینکه تا رسیدن به شاخص های مطلوب با میانگین استانی و کشوری فاصله داریم، یادآور شد: تلاش های مناسبی در بحث اجرای طرح هادی، آسفالت جاده های روستایی، ارتقای زیرساخت های مخابراتی و اجرای طرح های حوزه بهداشت و درمان انجام شده و این تلاش ها ادامه دارد.
وی مشارکت مردم روستاهای بخش زیویه در اجرای طرح هادی را ستود و تصریح نمود: در تمام حوزه ها و شاخص ها با مشارکت مردم، شاهد شتاب بخشی به خدمات خواهیم بود.
فرماندار سقز اضافه نمود: تثبیت و آسفالت جاده گلتپه- یاپشخان از محل حقوقات دولتی معادن، تکخوانی کنتور برق و کابل خودنگهدار و تلاش برای ارتقای شاخص ها در تمام حوزه ها از دیگر برنامه ها برای آبادانی و توسعه این منطقه است.
سرپرست بخشداری زیویه، امام جمعه صاحب، رئیس شورای اسلامی شهر صاحب، جمعی از اعضای شورای اسلامی روستاها در این اجتماع با محورهای اهمیت مشارکت در انتخابات، پیگیری مطالبات و خدمات انجام شده به ایراد سخن پرداختند.
در این اجتماع، رئیس شورای اسلامی شهرستان، جمعی از مدیران ادارات، مدیران مدارس، دهیاران، اعضای شورای بخش و بهورزان هم حضور داشتند.