پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۰:۰۷:۱۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۱/۷ ساعت ۱۶:۵۱
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار سقز: مشارکت در انتخابات یعنی بی تفاوت نبودن به توسعه شهرستان

توجه به عمران شهری و تسهیل در ترافیک، دغدغه قشرهای مردمی

فرماندار سقز در نشست با جمعی از اقشار مختلف، با اشاره به اهمیت مسئولیت اجتماعی در برابر اجتماع اظهار داشت: یکی از راهکارها برای بی تفاوت نبودن در قبال مسایل جامعه، شرکت در انتخابات است.

جعفر توان با بیان اینکه ایجاد تحول از ثمرات انتخابات است از قشرهای مختلف مردمی خواست تا برای سازندگی و بالندگی شهرستان سقز پای صندوق های رای بیایند.
توان، هدف از برگزاری نشست با قشرهای مختلف را هم اندیشی و هم افزایی برای خدمت به مردم و توان افزایی مجموعه اداری برای تلاش بیشتر و ارتقای شاخص های توسعه ای برشمرد و خواستار مشارکت همگان برای نگاه عمیق به مسایل و سعی و کوشش برای آبادانی شهرستان شد.
فرماندار سقز در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به گلایه های مردمی مبنی بر عدم پاسخگویی مناسب در برخی از ادارات و یا عدم پیشبرد مناسب امور مردمی در زمان مناسب تصریح نمود: تلاش برای کارآمدی سیستم اداری همواره از اولویت ها بوده است و برای این مهم به جد تلاش خواهیم نمود.
در این نشست، شرکت کنندگان خواستار تلاش بیشتر شورای اسلامی شهر و شهرداری برای اجرای طرح های عام المنفعه و اساسی، تسهیل در ترافیک، تسهیل در صدور جوز ساخت و ساز، ساماندهی وانت بارهای میوه فروش، افزایش فضای سبز در محلات، تکریم بیماران به ویژه در بیمارستان شفا، تکریم بانک ها، واگذاری زمین فرزندآوری، رعایت ساعت کار نانوایی ها، حفاظت از بالوقایه، اتمام کریدور سقز- بوکان، مشکلات بیمه تامین اجتماعی کارگران، استادکاران و برخی از صنف ها و رسیدگی به دلایل افزایش سرقت خودور شدند.
شرکت کنندگان همچنین با اشاره به تلاش های انجام شده در حوزه توسعه روستایی، بر تلاش بیشتر به ویژه در حوزه آسفالت راه ها، اجرای طرحهای فرآوری معادن، توسعه زیرساخت های مخابراتی در آبادی ها، اجرای زمین چمن مصنوعی، استقرار فوریت های پزشکی در روستای گلتپه، جذب امکانات پزشکی از جمله دستگاه سی تی آنژو، تسهیل در نوبت دهی ام آر آ.، جذب و تسهیل در رفع تداخلات اراضی به ویژه در شهر صاحب تاکید نمودند.