پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۶:۴۳:۴۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ ساعت ۲۳:۰۳
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار سقز: اطلاع رسانی خدمات، اقناع و پاسخگویی به شبهات سه اصل مهم در جهاد تبیین است

فرماندار ویژه سقز در نشست با روسای ادارات و مدیران روابط عمومی ها اظهار داشت: دشمن با جنگ ترکیبی، شناختی و روایت جعلی و دروغین از رویدادها، شبهه آفرینی و کتمان حقایق انقلاب اسلامی در پی ادراک سازی، تسخیر اذهان و تغییر باورها و رفتار مردم است.

جعفر توان افزود: دشمن با القای یاس و ناامیدی در مردم نسبت به کارآمدی نظام، مانع اساسی در ترسیم آینده ای روشن و نیل به سوی تمدن نوین اسلامی است.
توان اضافه نمود: جلوگیری از پیشرفت همه جانبه کشور و تغییر نظام اسلامی از دیگر رویکردهای دشمن است که بایستی با هوشیاری و توجه به محورهای بیانیه گام دوم انقلاب، دشمن شناسی و توجه به آرایش رسانه ای دشمن، برای خنثی سازی این اقدامات تلاش نمود.
فرماندار سقز با اشاره به نقش مسئولان و کارشناسان روابط عمومی ها به عنوان کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی بر تلاش آنان جهت اطلاع رسانی خدمات، تبیین مسایل، اقناع و پاسخگویی درست و به موقع پیرامون ابهام ها تصریح نمود.

وی با اذعان به اینکه در حوزه اطلاع رسانی نیازمند تلاش بیشتر هستیم، یادآور شد: در شهرستان سقز در دو سال گذشته در دولت دکتر رئیسی، رئیس جمهور محترم خدمات ارزشمندی در ارتقای شاخص های آسفالت راه روستایی، افزایش زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان، شبکه ملی اطلاعات و طرح هادی هاد انجام شده است.
جعفر توان یکی از برنامه های در دست اقدام را استفاده حداکثری از بسترهای اطلاع رسانی داخلی، برگزاری نشست های شورای اداری در ۱۲ دهستان برای پیگیری مسایل و مشکلات آبادی ها و بیان دستاوردها توسط مسئولان برشمرد.
در این نشست که در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و حماسه سیاسی انتخابات ۱۱ اسفندماه برگزار شد، جعفر توان خواستار تبیین اهمیت مشارکت در انتخابات، روایت گری به موقع روابط عمومی ها برای افزایش شناخت مردم از خدمات و عملکرد دولت سیزدهم، شفافیت، توجه به رضایت مردمی و ترویج گفتگو و امید آفرینی شد.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود بر تبیین ضرورت حضور مردم در انتخابات و نقش روابط عمومی ها در افزایش مشارکت، ارتباط و تعامل موثر روابط عمومی ادارات با اصحاب رسانه ، تقویت ارتباط هدفمند و هوشمند با بدنه اجتماعی، استفاده از پیام رسان های داخلی بخصوص ایتا برای اطلاع رسانی و افزایش توان تحلیل مردم نسبت به مسائل روز تاکید نمود.
وی با بیان اینکه بیان عملکردها فقط به حوزه عمرانی نبایستی خلاصه شود، یادآور شد: اقدامات انجام شده در تمام بخش های جامعه، ارزشمند و بیان دستاوردها باعث امید آفرینی و دلگرمی مردم خواهد شد.

فرماندار سقز در بخشی دیگر از سخنان خود با عنوان اینکه، امید آفرینی نقش مستقیم در مشارکت حداکثری مردم دارد از مسئولان خواست تا با توجه به ۴ راهبرد « مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت» ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری و با حفظ بی طرفی مردم را برای شرکت در انتخابات دعوت کنند.