پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۷:۴۰:۳۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ ساعت ۱۲:۲۶
لینک کوتاه مطلب:

مشکل قطعی برق سه روستای سقز برطرف شد

فرماندار ویژه سقز و رئیس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران اعلام نمود: بعد از اطلاع از قطعی برق 4 روستای شهرستان سقز بر اثر بارش سنگین برف و کولاک، جلسه ستاد بحران فوری تشکیل شد.

جعفر توان افزود: در این جلسه تصمیم گرفته شد که از تمام امکانات موجود شهرستان همچنین بخش خصوصی برای تامین برق آبادی های « میرگه نقشینه، گویزه، شیخ چوپان و سرنج داغ»، بهره گرفته شود.
وی عنوان نمود: دیروز یکشنبه که برق این ۴ روستا قطع شد تا شب یکشنبه از طریق روش های جایگزین، جریان برق در آبادی های «میرگه نقشینه، گویزه، شیخ چوپان» برقرار شد و امروز مشکل سرنج داغ هم برطرف می شود.
وی اضافه نمود:امروز هم نیروهای راهداری برای مسیرگشایی و ۳۰ نفر از نیروهای شرکت توزیع برق شامل سیم بانان برای تیرگذاری و رفع خرابی های ۴ روستا به آبادی ها مربوطه، عزیمت می نمایند.
فرماندار سقز از تلاش های شرکت توزیع برق، عزم سیم بانان و نیروهای راهداری و بخش خصوصی قدردانی نمود.

تداوم عملیات تعمیر و بازسازی تیرهای برق مسیرهای روستایی سقز
لقمان ایازی، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری سقز در بازدید از عملیات، تلاش های شرکت توزیع برق، راهداری، بخش خصوصی و سیم بانان را ستود.
در این بازدید، ادریس عبودی، سرپرست بخشداری مرکزی، محمود روحانی زاده، رئیس اداره راهداری و ابراهیمی، مدیر شرکت توزیع برق حضور داشتند.
گفتنی است؛ بعد از اطلاع از قطعی برق ۴ روستای شهرستان سقز بر اثر بارش سنگین برف و کولاک، جلسه ستاد بحران تشکیل و از طریق روش های جایگزین، جریان برق برقرار شد.