جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۹:۴۲:۰۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۰/۱۷ ساعت ۱۵:۵۳
لینک کوتاه مطلب:

سرپرست بخشداری مرکزی سقز، معرفی شد

با پیشنهاد جعفر توان، فرماندار سقز و با حکم دکتر زارعی کوشا، استاندار کردستان، ادریس عبودی، به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی سقز منصوب شد.

فرماندار سقز در آئین تقدیر و معارفه سرپرست بخشداری مرکزی با حضور مجموعه همکاران، رئیس شورای بخش و نماینده دهیاران بخش مرکزی، با تشکر از تلاش های یکساله ریبوار سلیمی اردلان، سرپرست قبلی بخشداری، خواستار تلاش مجموعه برای خدمت رسانی بیشتر به مردم شد.
جعفر توان بر ارتباط بیشتر با مردم بخش، تشکیل حلقه های میانی برای دعوت به مشارکت مردم جهت انتخابات اسفندماه، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز کشاورزی، جلوگیری از برداشت غیرمجاز مصالح رودخانه ای به ویژه از رودخانه سیمینه، شفافیت مالی، اجرای دقیق قوانین مربوطه ماده ۹۹ برای ساخت و سازهای خارج از محدوده روستا و استفاده از ظرفیت معادن برای توسعه و آبادانی منطقه تاکید نمود.
وی یادآور شد: آسفالت راه های روستایی، اجرای طرح هادی و گازرسانی در بخش مرکزی شتاب گرفته و این روند باید ادامه یابد.
فرماندار سقز همچنین خطاب به مجموعه کارکنان با بیان اینکه برگزاری انتخابات تنها وظیفه اجرایی مجموعه وزارت کشور است، یکی از ۴ راهبرد مشخص شده از سوی مقام معظم رهبری که باید سرلوحه دست اندرکاران انتخابات و کارگزاران باشد را مشارکت عنوان نمود و افزود: راهبردهای دیگر « امنیت، سلامت و رقابت » است که تمام تلاش مجریان از جمله فرمانداری و هیات اجرایی، فراهم سازی بسترهای لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و حفظ بی طرفی است.
گفتنی است؛ عبودی از نیروهای وزارت کشور، دارای مدرک دکتری جغرافیا و برنامه ریزی روستایی است که سوابق ۱۰ سال فعالیت در جمعیت هلال احمر سقز، کار در وزارت کشور و تدریس در دانشگاه های پیام نور و علمی کاربردی سقز را در کارنامه خویش دارد.