جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۸:۴۶:۴۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۰/۹ ساعت ۲۱:۲۱
لینک کوتاه مطلب:

مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی در سقز برگزار شد

فرماندار سقز در مراسم بزرگداشت چهاردهمین سالگرد حماسه مردمی نهم دی در سالن شهید کاوه مجموعه ورزشی شهید کاظمی، هفته بصیرت و مقاومت اسلامی و بزرگداشت مقام زن و مادر را تبریک گفت و اظهار داشت: مردم ایران اسلامی، دشمنان و انقلاب اسلامی را خوب می شناسند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، جعفر توان افزود: حماسه یوم الله نهم دی، قدرت انقلاب اسلامی را در برابر یک فتنه بزرگ آمریکایی – صهیونیستی آشکار نمود و آن فصلی جدید از دشمن شناسی و غیرت دینی و انقلابی مردم کشورمان بود و ملت همیشه در صحنه نشان دادند که با پیروی از خط شهدا- که حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروی از ولایت مطله فقیه است -راه را گم نخواهند کرد.
توان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: تاکنون ۴۰ دوره انتخابات در کشورمان برگزار شده و حماسه سیاسی انتخابات، آزمون و صحنه دیگری از درخشش و بصیرت و هوشیاری ملت ایران است و در این دوره هم شاهد حضوری باشکوه خواهیم بود.
وی با بیان اینکه مشارکت زمینه تحول در کشور است، اضافه نمود: یکی از راهبردهای مدنظر مقام معظم رهبری در انتخابات، مشارکت و راهبردهای دیگر « امنیت، سلامت و رقابت » است که تمام تلاش مجریان، فراهم سازی بسترهای لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و حفظ بی طرفی است.
وس در ادامه از حضور باشکوه قشرهای مختلف مردمی در مراسم بزرزگداشت نهم دی، تقدیر و تشکر نمود.
فرمانده لشکر عملیاتی ۲۲ کردستان و جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان هم در سخنانی راهبرد آمریکا را مقابله و دشمنی جدی با مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: نمونه بارز این دشمنی در حوزه جنگ سخت، جنگ هشت سال دفاع مقدس بود.
سردار منصور ولی‌ئی، عنوان نمود: جنگ نرم، شبیخون فرهنگی و عملیات روانی، از دیگر حوزه هایی ا ست که دشمن علیه کشورمان اقدامات خبیثانه انجام می دهد.
وی اضافه نمود: اهمیت تشکیل تمدن اسلامی بسیار ضروری است که یکی از شاخه های آن، تشکیل ارتش جهان اسلام و نمونه بارز آن، گروه های مقاومت در فلسطین، غزه، سوریه، عراق،افغانستان و پاکستان است.
سخنران ویژه مراسم بزرگداشت نهم دی بیان داشت: استکبار ستیزی و دفاع از مظلوم از راهکارهای رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی و بر اساس فرامین رهبر معظم انقلاب از راهبردهای لازم برای رسیدن به تمدن اسلامی، قوی شدن برای رسیدن به اهداف است که تنها با جهاد و تلاش مجاهدگونه حاصل می شود.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه حماسه نهم دی از روزهای ماندگار در تاریخ کشورمان است، ادامه داد:این روز نماد واقعی پیوند ناگسستنی امت با امام است.
سردار ولی ئی همچنین با بیان اینکه شرکت در انتخابات، زمینه ساز تحول در داخل کشور و اقتدار در خارج از ایران اسلامی است بر مشارکت حداکثری مردم شریف تاکید نمود.
وی با ارج نهادن به رشادت های جبهه مقاومت، افزود: جنگ غزه، جنگ اسلام و کفر است و امروز آمریکا و صهیونیسم جهانی از شکل جنگیدن نیروهای اسلام خواه به شدت واهمه دارد.
در ادامه بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرائت و شورای هماهنگی شهرستان از حضور گسترده مردم تشکر نمود.