جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۹:۵۳:۵۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۰/۹ ساعت ۱۱:۰۸
لینک کوتاه مطلب:

دعوت فرماندار سقز از مردم شریف شهرستان برای شرکت در مراسم بزرگداشت نهم دی

با تبریک هفته بصیرت و مقاومت اسلامی و در پیش بودن هفته بزرگداشت مقام زن و مادر، حماسه یوم الله نهم دی، فصلی جدید از هوشیاری، دشمن شناسی و غیرت دینی و انقلابی مردم کشورمان و یکی از ماندگارترین حرکت های مردم همیشه در صحنه برای حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در تاریخ معاصر هیچگاه از اذهان فراموش نخواهد شد.

چهاردهمین سالگرد این حماسه مردمی امسال همزمان و متاثر از تحولات فلسطین و مبارزه جبهه مقاومت با رژیم صهونیستی رنگ و بوی دیگری دارد و در شرایطی برگزار می شود که ضرورت دارد، فتنه های جدید آمریکایی –صهیونیستی، بازخوانی شود.
همچنین حماسه نهم دی، برای مقابله با جنگ ترکیبی امروز دشمن، درس ها و آموزه های فراوانی دارد و این حماسه، قدرت انقلاب اسلامی را در مقابله با یک فتنه کاملا پیچیده و به روز شده، آمریکایی صهیونیستی آشکار نمود و انقلاب رنگی و این توطئه خبیث با بصیرت مردم و هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب، رنگ باخت.
به همین دلیل از همه مردم شریف شهرستان سقز خواستارم برای بازخوانی این حماسه ماندگار، که به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، پاسداشت آزمونها و درخشش های بزرگ یک ملّت است، روز شنبه ۹ دی ساعت ۹:۳۰ در مجموعه ورزشی شهید کاظمی برای بزرگداشت حماسه مردمی شرکت فرمایند.
جعفر توان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سقز