جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۸:۵۳:۰۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۳/۱۰ ساعت ۱۸:۵۵
لینک کوتاه مطلب:

تجلیل فرماندار سقز از دو قهرمان صاحب نام ورزشی

فرماندار سقز از محمدمبین عظیمی و متین پارسا دو صاحب نام در حوزه ورزش کشتی و فوتبال تجلیل نمود.

در آیین تجلیل که خانواده این دو ورزشکار، رییس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار سقز، ریس دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان و ورزشکاران پیشکسوت، حضور داشتند، جعفر توان افزود: با تمام وجود از ورزش شهرستان، حمایت خواهیم نمود.
جعفر توان با بیان اینکه سال گذشته ۲۱۷ میلیارد ریال برای ورزش شهرستان سقز، اعتبار در نظرگرفته شد، افزود: خوشبختانه تمام اعتبار مصوب، تخصیص و این میزان امسال به ۳۵۰ میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.
وی عنوان نمود: اتمام هتل ورزش، احداث پیست تارتان، استخر شنای دانش آموزی و سالن ورزشی شهید ترکمk , احداث زمین های چمن مصنوعی در محلات حاشیه شهر و در روستاها از دغدغه های جدی است.
وی همچنین با اشاره به اخلاق توصیف شده این دو ورزشکار، عنوان نمود: قهرمانان، بهترین الگو برای جامعه هستند.
در این آیین که مهندس مقداد مجدی، مدیر عامل شرکت توسعه طلای استان کردستان هم حضور داشت، فرماندار سقز اعلام نمود: این شرکت در اولین سال فعالیت در سقز ۱۲ میلیارد تومان در بحث مسئولیت اجتماعی برای ورزش و سایر زیرساخت های شهرستان هزینه خواهد نمود.
گفتنی است محمدمبین عظیمی، در مسابقات بین المللی جام تختی به میزبانی ارومیه موفق به کسب مدال طلا و متین پارسا، فوتبالست سقزی، به اردوی تیم ملی امید کشور دعوت شده است.