پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۹:۳۸:۳۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۳/۹ ساعت ۱۸:۳۶
لینک کوتاه مطلب:

اهتمام جدی برای بازگشایی بازارچه سیف وجود دارد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان، بر تکریم مردم، توسعه فعالیت شرکت های دانش بنیان، حسن خلق با مردم و ارباب رجوع، رفع مشکلات با تدبیر و همدلی، تاکید و با اشاره به سفر اخیر رییس قوه قضاییه اعلام نمود: دولت و قوه قضائیه برای بازگشایی بازارچه سیف و سایر بازاچه های مرزی، اهتمام ویژه دارند.

حجت الاسلام و المسلمین، عبدالرضا پورذهبی، در دومین جلسه شورای اداری شهرستان سقز همچنین با اشاره به ضرورت اتمام فرودگاه به عنوان مصوبه سفر رییس جمهوری، عنوان نمود: برای اتمام این طرح مهم و زیرساختی، پیگیری های لازم انجام خواهد شد.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اهمیت شرکت های دانش بنیان در تولید دانش و اشتغالزایی، اضافه نمود: مراکز رشد و پارک علم و فناوری، می توانند آبروی یک استان باشند.
وی نیز با بیان اینکه کمبود نیروی انسانی به ویژه معلم در مقطع ابتدایی مدارس شهرستان سقز، از دغدغه های جدی است، اضافه نمود: در این ارتباط و مشکلات آموزش و پرورش استان با وزیر آموزش و پرورش، دیدار خواهم نمود.
وی همچنین با اشاره به حوادث اخیر کشور از تدبیر و صبر فرماندار سقز، نیروهای امنیتی، مردمی، نظامی و انتظامی و بسیج و اعضای شورای تامین این شهرستان، تشکر نمود.