سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۶:۴۷:۵۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۳/۴ ساعت ۱۶:۳۴
لینک کوتاه مطلب:

دیدار فرماندار سقز با ۵ مسئول استانی

در راستای جذب اعتبارات برای اتمام پروژه های عمرانی، احداث تقاطع غیرهمسطح استاد هیمن ( شمال غرب- جنوب غرب)، تکمیل هتل ورزش، شروع به کار ساختمان آتش نشانی شماره 4، بهره برداری کامل از سد چراغ ویس و استفاده از آب آن برای توسعه بخش کشاورزی، رفع مشکل مجتمع تجاری کُردمال، ارتقای زیرساخت های بهداشتی و آموزشی، فرماندار سقز دیروز چهارشنبه با 5 مسئول استانی در مرکز استان، دیدار نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، جعفر توان در دیدار با ازهاری، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، خواستار اختصاص اعتبارات لازم از محل سفر رییس جمهوری به کردستان برای اتمام طرحهای نیمه تمام هتل ورزش و سالن سقف بلند شهر صاحب شد.
توان همچنین در دیدار با حبیبی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان، بر طرح مطالعات ترافیکی استاد هیمن در شورای ترافیک، تخصیص مناسب اعتبارات برای طرحهای ناتمام، کمک به شهرداری ها، پیگیری اعتبار برای اتمام قطعات کریدور در محدوده سقز، تصریح نمود.
فرماندار ویژه سقز در نشست با دکتر الیاسی، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان که شهردار سقز هم وی را همراهی می نمود بر تعیین تکلیف زمین های ایستگاه آتش نشانی شماره ۴، احداث مراکز جامع سلامت شهری در محلات، تخصیص زمین برای احداث دانشکده پرستاری از طریق هیات نمایندگی، تکمیل سالن اجتماعات ساختمان فرمانداری، شروع به کار عملیات تکمیل ساختمان شماره ۲ فنی و حرفه ای شهرک دانشگاه تاکید نمود.
جعفر توان همچنین در این دیدار، خواستار تسریع در تعیین تکلیف پرونده زمین های واقع در محدوده شهر که مالکیت آنها در اختیار دولت (راه و شهرسازی/ بند ک تبصره ۱۱) و توسط شهروندان ساخت و ساز در آن انجام شده و بایستی دوباره با قیمت مناسب به مردم واگذار شود، شد.
توان همچنین در دیداری دیگر با آریانژاد، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کردستان، که با محور تسریع در بهره برداری کامل سدچراغ ویس، لایروبی رودخانه و رفع مشکل سرمایه گذار کُردمال، برگزار شد، بر از سرگیری اجرای خطوط انتقال ساحل چپ که دارای ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی است، برای تبدیل ۱۷۰۰ هکتار زمین دیم به آبی و تکمیل ساحل راست، آسفالت جاده های دسترسی روستاهای پیرامون سد، لایروبی رودخانه و رفع مشکل منازل مسیر خیابان استاد شیرازی که در حریم رودخانه قرار گرفته اند تصریح نمود.
جعفر توان همچنین در دیدار با جولایی، مدیر کل ورزش و جوانان کردستان، خواستار کمک مالی به هیات های ورزشی و قهرمانان، پیگیری حامی مالی برای تیم های ورزشی، پیگیری تخصیص اعتبار لازم برای اتمام طرحهای هتل ورزش و سالن سقف بلند صاحب و سایر طرحهای ورزشی به ویژه اتمام چمن های مصنوعی و احداث خانه های ورزش در روستاها شد.