شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۳:۰۱:۴۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۳/۱ ساعت ۱۸:۲۵
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار سقز:۵ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری صاحب اختصاص خواهد یافت

فرماندار سقز در نشست با رییس و اعضای شورای اسلامی شهر صاحب و بازدید از طرحهای سرمایه گذاری و عمرانی، همدلی این مجموعه و عزم اسعد محمد مراد، سرمایه گذار درمانگاه ۴ طبقه بخش خصوصی را ستود و اظهار داشت:  امسال ۵ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری صاحب اختصاص خواهد یافت.
جعفر توان همچنین افزود: ۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رییس جمهوری برای اتمام سالن ورزشی سقف بلند صاحب، نیز اعتبار اختصاص خواهد یافت.
توان با بیان اینکه، صاحب در مسیر توسعه قرار دارد و بایستی بسترهای لازم برای این مهم، فراهم شود، ادامه داد: در این راستا، نقش اعضای شورا، بسیار با اهمیت است و بایستی با همدلی و دوری نمودن از منیّت، منشا اجرای طرحهای ماندگار باشند.
وی عنوان نمود: تقویت و توسعه ورزش، استقرار کلانتری، تامین آب شرب در بلندمدت، استقرار ادارات و وجود درمانگاه شبانه روزی، از دغدغه های مردم و دولت برای این شهر است.
رییس و اعضای شورا و شهردار هم استقرار کلانتری، رفع تداخلات، اجرای دفع بهداشتی فاضلاب زمین های فاز یک و بخشی از شهر، تامین آب شرب در بلند مدت، واگذاری پارک جنگلی به شهرداری، نظارت بر نانوایی ها، واگذاری تسهیلات بانکی به سرمایه گذاران از جمله سرمایه گذار درمانگاه و احداث زمین طرح جهش مسکن را از دغدغه ها برشمردند.
در ادامه فرماندار سقز از طرح درمانگاه بخش خصوصی، احداث دیوار حایل ایمنی خیابان استاد سالم، پارک مسافر و سنگفرش نمودن پیاده راه ها بازدید و بر تسریع در اتمام طرحها و جلوگیری از زمانبر شدن آنها، تاکید نمود.
فرماندار سقز، همچنین با ماموستا غفور مصونی، امام جمعه صاحب دیدار و در این دیدار با اشاره به جایگاه و موقعیت نماز جمعه و ائمه جمعه و جماعت، خواستار تلاش بیشتر آنان برای ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در بین نوجوانان و جوانان و ترویج جهاد تبیین شد.
ماموستا مصونی هم خواستار استقرار کلانتری، شبانه روزی نمودن درمانگاه و حمایت از سرمایه گذاران برای عمران و آبادانی صاحب شد.