دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۰:۲۵:۴۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۲/۲۴ ساعت ۱۲:۲۶
لینک کوتاه مطلب:

سهم اعتبارات عمرانی شهرستان سقز ۲۵۶ میلیارد تومان است

فرماندار سقز با اشاره به میزان اعتبارات از محل های مختلف و تخصیص مناسب آنها، یادآور شد: از محل تملک داریی های سرمایه ای، نفت و گاز و توازن منطقه ای و سایر منابع، سهم شهرستان سقز برای طرحهای عمرانی ۲۵۶ میلیارد تومان است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، فرماندار ویژه سقز در جلسه ۷ ساعته بررسی وضعیت پروژه های عمرانی و موانع بر سر راه آنها که با حضور بهزاد رحیمی، نماینده مردم در مجلس و جمعی از مدیران، برگزار اظهار داشت: اجرای کیفی و تسریع در اتمام طرحهای نیمه تمام، اولویت اصلی در شهرستان سقز و از رویکردهای جدی و تاکیدات دولت سیزدهم است.
جعفر توان، خواستار رایزنی مدیران برای جذب و تخصیص اعتبارات استانی و ملی، جدیت، تلاش جهادی و پیگیری برای پیشرفت شهرستان شد.
فرماندار سقز همچنین در بخشی از سخنان خود با اشاره به گلایه ها و نارضایتی های مردم به ویژه روستاییان، خواستار تلاش جهادی و شبانه روزی مدیران و حضور در بین مردم شد.
جعفر توان عنوان نمود: حضور در بین مردم، پاسخگو بودن و پاسخگو ماندن، مردمی بودن و مردمی ماندن، در عرصه خدمتگزاری بسیار با اهمیت و باید با تمام وجود به خدمت به مردم باور داشت.
گفتنی است: تکمیل هتل ورزش، سالن ورزشی صاحب، سالن پلاتو، ساختمان مجتمع فرهنگی، تعدادی از ساختمان های اداری، ساماندهی گلزار شهدا، تکمیل ناحیه صنعتی صاحب، پیست دو میدانی و سایر طرحهای ورزشی، تکمیل پروژه های آموزشی، حوزه های منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و محیط زیست، اجرای طرحهای مطالعاتی، تکمیل آبرسانی به روستاها، توسعه، بهینه سازی و اصلاح شبکه آب و برق روستایی ، بهسازی راه های روستایی، احداث پل های روستایی، توسعه و نگهداری راه ها، خرید ماشین آلات، اجرای طرح هادی و..از جمله طرحها و پروژه های شهرستان سقز است.