دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۱:۴۸:۱۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۲/۲۳ ساعت ۱۸:۰۴
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار سقز: ۲۹ گولان، ماندگارترین روز تاریخ سقز است

فرماندار سقز در جلسه هماهنگی نکوداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری، آزاد سازی خرمشهر، سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام الهی 15 خرداد 1342 با گرامیداشت این ایام و در پیش بودن دهه کرامت، بر برگزاری برنامه های مناسب و مردم محور، تاکید نمود.

جعفر توان افزود: بحث امنیت و احساس امنیت، سرمایه گذاری شرکت های بزرگ دولتی، مزین نمودن به سرزمین هنر و فرهنگ و فداکاری های بزرگ، توسعه اقتصادی و گردشگری و اجرای طرحهای عمرانی تاثیرگذار در روند توسعه ای استان و شهرستان بخشی از دستاوردهای این سفر معنوی و تاریخی رهبر معظم انقلاب است.
توان همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگی پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، حماسه خرمشهر را فرصتی ارزشمند برای تبیین قدرت دفاعی، تبیین هدایت و فرماندهی و یادآوری و بازخوانی و واکاوی نقش عملیات های دفاع مقدس برشمرد.
وی همچنین در ارتباط با بزرگداشت سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲و سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، تصریح نمود: انقلاب ایران اسلامی، نتیجه خون شهدا و به ویژه شهدای ۱۴ خرداد و تلاش های امام راحل برای عزت، استقلال و غرور میهن، است.
فرماندار سقز همچنین با گرامیداشت یاد و نام شهدای ۱۵ خرداد سال ۱۳۶۳ شهرستان بانه، عنوان نمود: در بزرگداشت این برنامه ملی شرکت خواهیم نمود.
جعفر توان در بخشی دیگر از سخنان خود با بزرگداشت ایام دهه کرامت (سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) تا سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع)) بر اجرای برنامه های شاخص و درخور این ایام میمون تصریح نمود و در ادامه، خواستار حضور حداکثری و باشکوه و برگزاری کیفی برنامه ها و همچنین مردم محور بودن، آذین بندی شهر و انجام اقدامات تبلیغی و اطلاع رسانی شد.
اعزام کاروان ۳۰۰ نفره زائران به مرقد امام راحل، برگزاری یادواره شهدا، نواختن زنگ مقاومت و ایثار، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و برگزاری ایستگاه صلواتی و عفاف و حجاب، برنامه های مسابقه وصیت نامه سیاسی الهی و آشنایی جوانان با اندیشه های امام راحل، از جمله مواردی بود که مسئولان پیرامون آن، بحث نمودند.