چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۴:۴۷:۱۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۲/۱۹ ساعت ۱۸:۳۵
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار سقز: دستاورد نهایی اجرای طرحهای بزرگ در روستاها، عمران و آبادانی است

فرماندار سقز، باری دیگر در ماه جاری در دیدار با اعضای شورای اسلامی و دهیار و جمعی از مردم روستای «مازوجدار» با اشاره به آغاز عملیات خاکبرداری سایت احداث کارخانه استحصال طلا در زمین های اطراف آبادی، از آنان خواست تا با سرمایه گذاران همکاری کنند.

جعفر توان با اطمینان خاطر مجدد به مردم روستای مازوجدار اضافه نمود: اجرای سایت بر اساس ارزیابی و مجوزهای اخذ شده از ادارات متولی از جمله دانشگاه علوم پزشکی، آب منطقه ای، محیط زیست و صمت، در حال انجام است.
وی با بیان اینکه بهره بردار معدن طلا و سرمایه گذار، برای اشتغالزایی به منطقه آمده است، تصریح نمود: سرمایه گذار، مسایل زیست محیطی و مسئولیت های اجتماعی و بهره مالکانه را نیز رعایت خواهد نمود و به این مهم متعهد است.
وی عنوان نمود: سرمایه گذار فقط برای آسفالت جاده روستا ۱۲ میلیارد تومان هزینه نموده و در آینده برای اجرای طرح هادی، ساخت مدرسه و سایر طرحهای عامل المنفعه نیز هزینه خواهد نمود.
قادرمرزی، مجری، مدیر عامل و رییس هایت مدیره شرکت طلای استان کردستان، هم به مردم اطمینان خاطر داد که طرح دارای ثمرات و منافع اقتصادی و توسعه ای برای عمران و آبادی روستا و اشتغالزایی ساکنان خواهد بود.
وی یادآور شد: اجرای طرح بر اساس نظر شرکت های معتبر بوده و به دلیل انجام تمهیدات اجباری و حساسیت منطقه، ارزیابی های زیست محیطی به دقت انجام شده است.