پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۵:۳۹:۵۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۲/۱۴ ساعت ۱۴:۱۵
لینک کوتاه مطلب:

در سفر معاون سیاسی رییس قوه قضاییه به شهرستان سقز:

فرماندار و نماینده سقز و بانه در مجلس، خواستار بازگشایی بازارچه سیف شدند

فرماندار ویژه سقز و نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در این سفر، در دیدار با ناصر سراج، معاون سیاسی و هیات همراه با اشاره به مصوبه سفر ریاست جمهوری، بر بازگشایی بازارچه سیف، تاکید نمودند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، جعفر توان و بهزاد رحیمی، همچنین با بیان اینکه، مرز و بازارچه، ظرفیتی مهم برای توسعه اقتصادی منطقه و همچنین پتانسیلی برای اقتصاد و معیشت خانوارهای مرزی است بر رایزنی برای بازگشایی بازارچه سیف سقز، تصریح نمودند.
معاون سیاسی دستگاه قضا هم روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه، با حضور در بازارچه سیف، بازگشایی آنرا جزو تاکیدات رییس جمهور و از اولویت های دولت و ظرفیتی مهم برای واردات و صادرات کالا جهت بهره وری مردم منطقه، برشمرد.
در این سفر که جمعی از اعضای شورای تامین و اداری، سراج را همراهی می نمودند، نماینده قوه قضاییه، از کارخانه ذوب آهن سقز، بازدید با کارکنان و پرسنل دستگاه قضا و با حضور در دادگستری از نزدیک، با مردم، دیدار و گفتگو نمود.
سراج در ادامه از پروژه در حال ساخت ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب که در مساحت ۲۲۰۰ متر مربع در شهرک دانشگاه در حال ساخت است، بازدید کرد.
دیدار با زندانیان در زندان مرکزی از دیگر برنامه های سفر نماینده رییس قوه قضاییه به شهرستان سقز بود.