سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۲:۲۹:۴۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۲/۸ ساعت ۱۳:۲۶
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار سقز در پیامی؛ شوراها، تصمیم ساز خدمات ماندگار باشند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سقز، نهم اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس شوراها را به رییس و اعضای شورای اسلامی استان، شهرستان، شورای اسلامی شهرهای سقز، صاحب و سنته، شوراهای بخش و روستاها تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، متن کامل پیام جعفر توان بدین شرح است:
شورا، نماد و تجلی خرد جمعی و به عنوان یک جایگاه نظارتی و نهادی تصمیم ساز، فرصتی کوتاه و اندک ولی ارزشمند برای خدمت به مردم شریف و تلاش برای سازندگی زاد و بوم است که با لطف خداوند و با اعتماد مردم به منتخبان واگذار شده و آنچنان که تجربه سالهای گذشته در ایران اسلامی نشان داده است، آنچه که باعث خدمات ماندگار می شود؛ کار با تعامل، هماهنگی و صداقت در این نهاد مهم است.
آنچنان که پیشتر هم به تاکید گفته ام، فعالیت در شورا، نیازمند داشتن برنامه اصولی با چشم انداز بلند مدت، استفاده از منابع مالی شفاف و پایدار در جهت پیشبرد امور شهر و روستا، دوری کردن از فساد اداری و اتحاد و خروجی این اتحاد، خدمت به مردم و جامعه است زیرا مردم تشنه خدمت و از اختلاف و چند دستگی بیزارند و هر جا اختلاف و عدم تفاهم را شاهد بوده ایم، باعث چالش در امور توسعه ای و عمرانی شده است.
از سوی دیگر، آنچه جایگاه این نهاد مردمی و تاثیرگذار را تقویت خواهد نمود؛ اجرای طرحهای ماندگار و عام المنفعه، تقویت جایگاه نظارتی و مدیریتی شورا است.
از تمام اعضای شورای اسلامی شهرستان، شهرها، بخش ها و روستاها، انتظار دارم تا از تمام ظرفیت های مردمی، اداری، سازمانی و نهادها برای رونق و آبادانی شهرها و روستاهای شهرستان سقز در بستر و مسیر توسعه تلاش کنند.

سعادت توفیق همگان را برای خدمت صادقانه، از خداوندگار خواستار و خواهانم.