سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۶:۰۱:۳۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۲/۶ ساعت ۱۲:۵۶
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار سقز در دیدار با روستاییان ۵ آبادی:

شاخص های آب، راه و مخابرات، ارتقا یافته است

فرماندار سقز در دیدار با مردم روستاهای "یازیبلاغی، سونج، هرمیله، احمد آباد سرا و آخکند"، اظهار داشت: شاخص های برخورداری مردم آبادی ها از آب آشامیدنی سالم، راه آسفالته و مخابرات، ارتقا یافته و برای بهبود وضعیت در این شاخص و دیگر شاخص ها، به جد تلاش خواهیم نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، جعفر توان اضافه نمود: آسفالت راه های روستایی زیر ۲ کیلومتر، اتمام مجتمع های آبرسانی، اجرای طرح هادی با مشارکت مردم، اعتبارات شهرستانی، دهیاری و بنیاد مسکن و استفاده از آب سدچراغ ویس برای تبدیل ۵۵۰۰ هکتار به آبی از دیگر برنامه هاست.
وی با بیان اینکه گرچه در سطح روستاها، خدمات خوبی انجام شده ولی کافی نیست، عنوان نمود: برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به آبادی ها، به جد تلاش خواهیم نمود.
بهزاد رحیمی، نماینده مردم شهرستانهای سقز و بانه در مجلس هم اقدامات دولت در حوزه آسفالت راه روستایی، به ویژه بهره گیری از حقوقات معادن و آبرسانی را مناسب برشمرد و خاطرنشان ساخت؛ جهاد آسفالت راه روستایی، ادامه خواهد داشت.
وی افزود: جذب اعتبارات برای آبادانی بیشتر در آبادی ها، از برنامه های اصلی است که مجدانه برای آن، تلاش خواهیم نمود.
کمبود آب، حضور منظم پزشک، ایجاد سرعت کاه، روشنایی معابر روستا، کمبود آرد، نارضایتی از متصدیان نانوایی، فرسوده بودن شبکه آب، اتمام طرح هادی، افزایش تعداد کتابخانه های مشارکتی، احداث زمین ورزشی، استفاده از تسهیلات برای توسعه کشاورزی، ارتقای اینترنت، کمبود اعتبارات دهیاری، جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان و هدایت آبهای سطحی از درخواست های شوراها و دهیاران روستاها بود.
گفتنی است این سومین سفر فرماندار سقز و نماینده سقز و بانه در مجلس به روستاهای شهرستان سقز در بهار امسال بود.
در این سفر و دیدار مردمی، سرپرست بخشداری مرکزی، جمعی از روسای ادارات، اعضای شورای بخش و نماینده دهیاران بخش مرکزی، حضور داشتند.