سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۸:۴۳:۵۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۲/۴ ساعت ۱۳:۲۷
لینک کوتاه مطلب:

پیام تسلیت فرماندار سقز در پی شهادت مأمور مرزبانی در حین خدمت

جعفر توان، فرماندار ویژه شهرستان سقز، شهادت مامور مرزبانی فراجا، استوار یکم "سجاد قدمی" را به خانواده این مرزبان، فرماندهی هنگ مرزی استان کردستان و سقز و بانه، خانواده بزرگ انتظامی و مردم شهید پرور شهرستان قروه، تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، متن پیام بدین شرح است؛
مرزبانان در خط مقدم امنیت کشور هستند و مرزبانان غیور و فداکار، در راستاي پيشگيري و برخورد با تهديدها، متجاوزان، ترددات غير قانوني و تشديد كنترل در طول نوار مرزي شهرستان و ارتقاي امنيت عمومي مرز، شبانه روز تلاش می کنند و این مجاهدت ها، قابل ستایش است.
با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی به ویژه شهدای مرزبانی، شهادت شهید قدمی را محضر خانواده گرانقدر و داغدار وی، دوستان، همرزمانش در هنگ مرزی، مردم کردستان، به ویژه مردم شهید پرور و قهرمان شهرستان قروه تبریک و تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای شهید والامقام، علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ( ع ) و برای خانواده عزادار و بزرگوار وی، صبر و اجر مسألت دارم.
استوار یکم شهید سجاد قدمی، از پرسنل معزز و فداکار مرزبانی فراجا در روز عید سعید فطر در حین انجام وظایف در نقطه صفر مرزی منطقه سیف، در راه پاسداری از مرزهای کشورمان، بر اثر واژگونی خودرو، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.