سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۹:۲۰:۰۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۲/۴ ساعت ۱۸:۲۳
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار سقز: کارگران از ارکان اساسی، تحقق رشد تولید و مهار تورم هستند

فرماندار ویژه سقز، در پیامی، هفته کار و کارگر (5 تا 11 اردیبهشت ماه) را به تمام کارگران حوزه های مختلف این شهرستان تبریک گفت و خواستار تلاش این جامعه بزرگ برای تحقق شعار سال شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، متن پیام جعفر توان، بدین شرح است:
یازدهم اردیبهشت روز جهانی کارگر، روز تجلیل از خدمات ارزنده زنان و مردانی است که به عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر پیشرفت، توسعه، بالندگی و خوداتکایی جامعه محسوب می شوند.
این روز، روز ستایش از دست‌هایی است که آیینه تلاش روزگارند، آنان در جامعه‏ نقش مهم و کلیدی در به گردش درآوردن چرخ‌های عظیم صنعت، توسعه، خدمات و شکوفایی اقتصادی کشور ایفا نموده و ستون فقرات شکوفایی اقتصادی هستند.
با گرامیداشت هفته کار و کارگر که تداعی گر، تلاش و کوشش کارگران در عرصه تولید، خدمات و اقتصاد است، از همه کارگران عزیز خواستارم که با نگاه به داخل، تقویت تولیدات داخلی، افزایش بهره وری و رقابت پذیری در بازار داخل برای ارتقای تولید تلاش نموده و در راستای تحقق شعار سال، یارای ایران عزیز باشند.
بی تردید، مهارت آموزی در حوزه کار، کاهش حوادث ناشی از کار، احساس مسئولیت کارفرمایان در مقابل قشر عظیم کارگری، توجه به مسایل رفاهی، ارتقای منزلت کار در جامعه، تلاش جهت احداث مجموعه رفاهی کارگران شامل سوئیت های اقامتی و رفاهی، استفاده از ظرفیت فنی و حرفه ای برای آموزش کارگران و ارتقای ایمنی کارگران، استفاده از ظرفیت بسیج کارگری برای تقویت تولید داخلی، فراگیر نمودن چتر بیمه برای کارگران به ویژه حوزه ساختمان، دفاع از حق کارگران و پیگیری واحدهایی که معوقه پرداخت دارند و افزایش قدرت خرید کارگران و ضرورت بازگشت کارگران به سرکار از راه صلح و سازش بین کارگر و کارفرما، بایستی به جد پگیری و برای تحقق آنها، تلاش شود.
در پایان، باری دیگر سعی و همت والای جامعه بزرگ کارگری را ارج نهاده، سلامتی، نیکبختی و موفقیت همه این عزیزان و خانواده آنان را از درگاه ایزدمنان مسئلت می‌نمایم.