جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۴:۰۹:۴۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ ساعت ۲۳:۱۲
لینک کوتاه مطلب:

توان: سهمیه نانوایی های متخلف به دیگر افراد دارای شرایط واگذار می شود

انتقاد شدید فرماندار سقز از کارگروه آرد و نان

فرماندار سقز با اشاره به گلایه ها و شکایت های مردمی از تعطیلی زودهنگام نانوایی ها، ارائه نان بی کیفیت و عدم رعایت وزن چانه، از اعضای کارگروه آرد و نان و بازرسان، انتقاد و خواستار نظارت جدی بر این واحدهای صنفی شد.

جعفر توان در جلسه کارگروه آرد و نان، همچنین عنوان نمود: عرضه آرد و نان خارج از شبکه، گرانفروشی، عدم رعایت ساعات کار و برخورد نامناسب با مردم، یکی دیگر از گلایه های مردمی از نانوایی های شهرستان سقز است.
توان، با اشاره به آمار اداره غله مبنی بر فعالیت ۳۷۶ واحد نانوایی در شهرستان سقز و گلایه برخی از نانوایی ها مبنی بر کمبود سهمیه، اضافه نمود: افزایش سهمیه نانوایی ها در اختیار شهرستان نیست ولی برای رفع مشکل تلاش خواهیم نمود.
وی همچنین با اشاره به یکی از دستور کارهای جلسه با عنوان؛ تعیین قیمت نان، یادآور شد: تعیین نرخ نان بر اساس مصوبات استانی و شهرستان هم تابع آن است و قیمت نان هیچگونه ، تغییری نمی کند.
فرماندار سقز با بیان اینکه برخی از نانوایی ها، نسبت به نصب دستگاه کارتخوان اقدام ننموده اند، تصریح نمود: این موضوع و موانع عدم نصب کارتخوان، در اسرع وقت باید برطرف شود. بررسی وضعیت آرد خانه پز و آرد نانوایی در روستاها، آنالیز دقیق قیمت نان و وضعیت تغییر نانوایی ها از تنوری به ماشینی، از دیگر مواردی بود که در این جلسه، مطح شد.