شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۳:۱۳:۱۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ ساعت ۱۶:۰۶
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار سقز در پیامی به مناسبت آغاز برنامه های ایام الله دهه فجر:

دهه فجر و ۲۲ بهمن، گسترده ترین نمایش وحدت و اقتدار انقلاب اسلامی است

رئیس ستاد گرامیداشت 44 اُمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و فرماندار ویژه شهرستان سقز، در پیامی با تبریک فرارسیدن دهه فجر، اظهار داشت: ایام الله دهه فجر و 22 بهمن، گسترده ترین نمایش وحدت و اقتدار انقلاب اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، متن پیام تبریک جعفر توان بدین شرح است:
پیروزی انقلاب اسلامی، با رهبری حضرت امام خمینی (ره)، مجاهدت مردم و ایثارگری هزاران شهید، آزاده و ایثارگر، نگین درخشانی در تاریخ معاصر ایران است، زیرا آن، نماد غلبه اراده شکست ناپذیری ملتی است که با دست خالی، طاغوت را شکست داد.
حضور حماسی مردم به عنوان یک از جلوه های درخشان و پر رنگ انقلاب اسلامی ایران، از مولفه های قدرت نظام برای حفظ و تقویت انسجام اسلامی و اعتماد اجتماعی و نمادی از وحدت، امنیت و یکپارچگی ایران اسلامی است و بایستی در بزرگدشت ایام مبارک پیش رو، مشارکت حداکثری دستگاه های اجرایی و نهاها و کانون های مردمی جلب گردد.
در شهرستان سقز برای بزرگداشت ایام مبارک پیش رو، ۲۲ کمیته تشکیل شده است که با هماهنگی و همراهی تمام نهادها، دستگاه ها و تشکل های مردمی برای برگزاری برنامه ها، تلاش خواهیم نمود.
بیان خدمات توسط مسئولان جهت امیدبخشی و همچنین دفاع از عملکردها و دستاوردها، تبیین و ترویج ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی و تقویت و بسط آن، پاسداری از ارزش ها و آرمان ها و نمایش دستاوردها و پیشرفت ها در تمام عرصه ها، هدایت و جهت دهی محتوایی برنامه های مختلف، اجرای کیفی، خلاقانه و مردمی برنامه ها، دوری نمودن از بحث های تفرقه افکنانه، اطلاع رسانی گسترده و منسجم، جهاد تبیین و روشنگری، بازگو نمودن دستاوردها، برنامه ریزی خوب و جامع و القای امید و امیدواری در سطح جامعه از رویکردهای بزرگداشت دهه فجر امسال خواهد بود.