یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۲:۴۳:۳۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۱/۳ ساعت ۱۳:۱۰
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار سقز: دهه فجر، گسترده ترین نمایش وحدت و اقتدار انقلاب اسلامی است

فرماندار ویژه و رئیس ستاد گرامیداشت 44 اُمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران شهرستان سقز ، اظهار داشت: ایام الله دهه فجر و 22 بهمن، گسترده ترین نمایش وحدت و اقتدار انقلاب اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، جعفر توان در جلسه برنامه ریزی، تعامل و هماهنگی اجرای برنامه های دهه فجر سالجاری با اشاره به نقش مردم در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، افزود: حضور حماسی مردم از مولفه های قدرت نظام اسلامی برای حفظ و تقویت انسجام اسلامی و اعتماد اجتماعی است.
وی عنوان نمود: حضور مردمی، همچنین نمادی از وحدت، امنیت و یکپارچگی ایران اسلامی است و بایستی در بزرگدشت ایام مبارک پیش رو، مشارکت حداکثری دستگاه های اجرایی و نهادها و کانون های مردمی جلب گردد.
توان ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی، نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران است، زیرا آن، نماد غلبه اراده شکست ناپذیر ملتی است که با دست خالی، طاغوت را شکست داد.
وی با اشاره به تشکیل ۲۲ کمیته برای بزرگداشت ایام دهه فجر، اضافه نمود: هماهنگی و همراهی تمام نهادها، دستگاه ها و تشکل های مردمی برای برگزاری برنامه های گرامیداشت، ضروری است.
وی تبیین و ترویج ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی و تقویت و بسط آن، پاسداری از ارزش ها و آرمان ها و نمایش دستاوردها و پیشرفت ها در تمام عرصه ها، هدایت و جهت دهی محتوایی برنامه های مختلف را از جمله اهداف، سیاست ها و خط مشی های بزگداشت ایام پیش رو برشمرد.
فرماندار سقز در ادامه خواستار، اجرای کیفی، خلاقانه و مردمی برنامه ها، دوری نمودن از بحث های تفرقه افکنانه و بی توجهی به جنگ روانی دشمن و دلسرد نشدن از ادامه خدمات به مردم، اطلاع رسانی گسترده و منسجم، جهاد تبیین و روشنگری، بازگو نمودن دستاوردها، برنامه ریزی خوب و جامع و القای امید و امیدواری در سطح جامعه شد.