چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۰:۴۲:۰۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۰/۳ ساعت ۱۹:۳۰
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار سقز: تسریع در رفع تداخلات، مطالبه ای جدی است

فرماندار سقز در جلسه هفتگی رفع تداخلات اراضی منابع طبیعی و ملی، با بیان اینکه روند رفع تداخلات باید تسریع شود و شتاب گیرد، اظهار داشت: رفع تداخلات یک مطالبه جدی و از اولویت ها، در شهرستان سقز است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، جعفر توان با اشاره به مراجعه های مردمی، اضافه نمود: تسریع در رفع تداخلات و همچنین سند دار نمودن زمین های قولنامه ای داخل شهر، رضایت مردمی را در پی دارد.
وی همچنین بر رفع مشکل زمین های قولنامه ای داخل محدوده شهر و بر بسترسازی و فرهنگ سازی توسط اعضای شورای اسلامی روستا و دهیاران، تسهیل و تسریع در اثبات مالکیت مالکانی که زمین های آنها در محدوده فرودگاه قرار گرفته تاکید نمود.
وزیری، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سقز هم اظهار داشت: از سال ۹۴ که رفع تداخلات اراضی منابع طبیعی آغاز شده فقط ۲۲ پلاک انجام شده که این روند در سه ماه اخیر شتاب گرفته و الان ۴۸ پلاک برای تحدید حدود به منابع طبیعی و اداره ثبت اسناد و املاک معرفی و ۲۰ پلاک تعیین تکلیف شده است
ارسطو گویلی، شهردار و باقی رحمانپور، رئیس اداره راه و شهرسازی سقز هم بر آمادگی جهت تسهیلگری برای سند دار نمودن زمینهای قولنامه ای خبر دادند.