پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۴:۱۱:۳۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۹/۳۰ ساعت ۱۱:۳۰
لینک کوتاه مطلب:

تاکید فرماندار سقز بر آمادگی شهرداری ها، راهداری و دهیاری ها برای برف روبی زمستانه

فرماندار سقز در جلسه ستاد بحران، بر آمادگی دستگاه های اجرایی و همچنین تجهیز ماشین آلات، راهدارخانه ها و مراکز اقامت اضطراری، تاکید نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، توان با اشاره به گستردگی و پر ترافیک بودن مسیرهای شهری، شاهراهی و کریدوری سقز، بر افزایش اکیپ های برفروبی به ویژه در محورهای سقز- بوکان و سقز- بانه، تاکید نمود.
فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان سقز همچنین با اشاره به ضرورت آمادگی نهادها، سازمانها و دستگاه های اجرایی، تصریح نمود: در بحران، اصل بر پیشگیری و در صورت وقوع، وارد شدن کمترین خسارت و آسیب جانی و مالی به شهروندان است و باید در تمام زمان ها جهت پیشگیری از بحران های موقت، زمانبر و فصلی، آمادگی کافی داشت.
توان از شهرداران صاحب و سنته خواست تا در صورت نیاز، در قالب قرارداد، خودروهای برفروب را در اختیار راهداری یا بخش خصوصی، قرار دهند.
وی همچنین با اشاره به گزارش های اولیه دامپزشکی، بر پایش زیرساختها، رفع نواقص، اطلاع رسانی در سطح شهرها و روستاهای شهرستان، کنترل تردد خودروهای حامل دام و طیور و فعالیت مجدانه اکیپ های تخصصی دامپزشکی تاکید نمود.
در ادامه، ارسطوگویلی، شهردار سقز و محمود روحانی زاده، رییس راهداری، از آمادگی اکیپ ها برای برفروبی، آموزش نیروها، دپوی نمک و تجهیز ماشین آلات برفروب خبر دادند.
علی باباییان، رییس شبکه دامپزشکی هم خواستار همکاری بین بخشی ادارات برای پیشگیری و مقابله احتمالی با آنفلوآنزای حاد پرندگان شد.