سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۴:۱۲:۰۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۹/۲۹ ساعت ۱۲:۴۴
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار سقز: پیگیری نیازهای شهرستان، اساس و پایه نقشه راه کارکنان باشد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سقز در نشست با همکاران مجموعه فرمانداری و بخشداری ها با اشاره به اهمیت داشتن برنامه جهت پیشبرد امور، تصریح نمود: داشتن برنامه کاری  و نقشه راه، مسیر را روشن و توسعه را تسهیل می کند.

   به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، جعفر توان در این نشست با اشاره به وظایف کلان وزارت کشور، اظهار داشت: مجموعه نیروها با هم افزایی،مسئولیت پذیری، عمل به قانون، صداقت و وظیفه شناسی بایستی بیش از گذشته جهت آبادانی و ارتقای شاخص های توسعه ای شهرستان تلاش نمایند.

توان عنوان نمود:مجموعه نیروها به ویژه بخشداران و کارکنان، بایستی برای ارتقای شاخص ها به ویژه راه سازی، آسفالت راه روستایی، احداث خانه های بهداشت و اجرای طرح هادی به جد تلاش نمایند.

وی با اشاره به عقب ماندگی روستاهای شهرستان سقز در بحث آسفالت راه روستایی، اضافه نمود: بایستی از تمام ظرفیت ها از جمله معادن برای ارتقای این شاخص بهره برد.

وی همچنین در جمع کارکنان، از تلاش های کامران چاوه و احمد مهرپرور، بخشداران قبلی مرکزی و زیویه تقدیر و ریبوار سلیمی اردلان و پیمان یاریان را به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی و زیویه معرفی نمود.

فرماندار ویژه شهرستان سقز در ادامه بر تکریم ارباب رجوع، راهنمایی صحیح و درست مردم، داشتن برنامه کاری، درک صحیح از مشکلات شهرستان، عمل به قانون، توجه به نگرشها، نظرسنجی ها و نظرات مردم، داشتن رویکرد و نگاه مثبت به مسایل و موضوع ها، تعامل با اعضای شورای اسلامی روستا و شهرستان، مستند سازی و شفافیت، تصریح نمود.