سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۶:۲۳:۵۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۹/۲۴ ساعت ۱۶:۲۲
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار: سرمایه گذاری بزرگ در قالب کشت و صنعت در آینده در سقز اتفاق خواهد افتاد

فرماندار سقز در دیدار با نماینده هُلدینگ علوی از سرمایه گذاران حوزه کشت و صنعت، با بیان اینکه گمشده سقز، اشتغال است و از سرمایه گذاران به جد و تمام قد حمایت خواهیم نمود، عزم جدی این سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در این شهرستان را ستود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، جعفر توان در این دیدار، با اشاره به وجود بروکراسی های اداری، تصریح نمود: با تسهیلگری قوانین در حوزه اداری و بانکی، زمینه حضور و جذب سرمایه گذاران را فراهم خواهیم آورد.
توان همچنین با اشاره به علاقمندی و توان سرمایه گذار برای راه اندازی مجتمع دامداری ۵ هزار راسی و کشتارگاه با هزینه ۵۰۰ میلیارد تومان، از معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، مدیر جهاد کشاورزی و سایر مدیران مرتبط خواست تا پیگیری های لازم انجام دهند.
وی همچنین در گفتگوی تلفنی با مدیر عامل هلدینگ علوی، ظرفیت های شهرستان را در بخش مختلف کشت گلخانه، دامداری، کشاورزی و معدن تشریح نمود و پیشنهاد داد که مجتمع یک هزار راسی دامداری سقز، به این شرکت سرمایه گذار در قالب مزایده، واگذار شود.
فرماندار سقز به مدیر عامل این شرکت سرمایه گذار، اطمینان خاطر داد که برای رفع موانع سرمایه گذاری، تسهیلگری اداری و بانکی و پیگیری تسهیلات کلان از طریق تسهیلات صندوق توسعه ملی، از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.
حسینی، نماینده سرمایه گذار هم با اشاره به ضرورت سرمایه گذاری در قالب کشت و صنعت، اضافه نمود: تسریع در واگذاری خدمات زیربنایی، مساعدت و تسریع در امکان سنجی منطقه و واگذاری مجوزها از انتظارات سرمایه گذاران است.