دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۷:۴۴:۱۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۹/۲۱ ساعت ۱۶:۳۴
لینک کوتاه مطلب:

تاکید فرماندار سقز بر تسریع در اتمام پروژه های آبرسانی

فرماندار ویژه سقز با بیان اینکه توسط قرارگاه امام حسن (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با نظارت آبفا، آبرسانی به 53 روستای این شهرستان شروع شده است، تصریح نمود: با اتمام عملیات آبرسانی به این آبادی ها، از نظر میزان دسترسی روستائیان به آب سالم و بهداشتی، شهرستان سقز متحول خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، جعفر توان در نشست با بخشدار زیویه و جمعی از مدیران شهرستانی و مسئول بسیج سازندگی، پیشرفت فیزیکی تعدادی از طرحهای آبرسانی را قابل قبول و مناسب برشمرد و بر اجرای تعهدات توسط بسیج سازندگی و آبفا در زمینه جذب اعتبار، تامین لوله و دستگاه های پمپاژ و پیگیری مداوم گزارش کار توسط بخشدار تصریح نمود.
توان همچنین بر تسریع در عملیات آبرسانی مجتمع های «کوچه طلا، خورخوره و اوباتو، باغلوجه و رستمان» تاکید و عنوان نمود: فعال سازی عملیات عمرانی تعداد از مجتمع ها از جمله خورخوره، باید به جد پیگیری شود.
وی نیز با اشاره به آمار آبفار شهرستان سقز مبنی بر ناتمام ماندن فعالیت عمرانی آبرسانی تعدادی از روستاهای شهرستان سقز از جمله؛« سیادر علیا و سفلی، خورده لوکی، بوبکتان، ماهیدر، تموغه و بسطام» بر تسریع در اتمام آنها تصریح نمود.
فرماندار سقز همچنین خواستار اتمام اجرای شبکه آبرسانی داخلی روستاهای؛ «گلتپه، چوملو، دره پنبه دان و گلتپه» شد.
جلال صادقی، رئیس اداره آبفار شهرستان سقز هم اظهار داشت: در حال حاضر ۱۶۹ روستا تحت پوشش آبفار و آبرسانی به ۲۱ روستا در دست اتمام است که با اتمام آنها، این آمار به ۶۹ درصد ارتقا خواهد یافت.