چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۵:۲۶:۲۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۹/۱۰ ساعت ۱۷:۲۸
لینک کوتاه مطلب:

اطمینان خاطر فرماندار سقز به مردم روستای مازوجدار

فرماندار سقز در جمع مردم روستای «مازوجدار » و اعضای شورای اداری در مسجد آبادی، باری دیگر به مردم اطمینان خاطر داد که احداث کارخانه فرآوری طلا در زمین های بالادست روستا، تهدیدی متوجه آنان نمی کند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، جعفر توان در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث کارخانه فرآوری طلای شهرستان سقز افزود: بر اساس مجوزهای اخذ شده از ادارات متولی، این طرح، از نظر زیست محیطی مشکلی ندارد.
توان یکی از دستاوردهای اصلی چنین طرحهای بزرگ را اشتغالزایی برشمرد و افزود: راه اندازی این طرحها برای مردم منطقه، دارای دستاورد عمرانی و توسعه ای نیز خواهد بود.
وی اضافه نمود: جاده روستا توسط سرمایه گذار طرح آسفالت شده است و سال آینده هم طرح هادی روستا و احداث مدرسه سه کلاسه به همت خیرمدرسه ساز ساخته خواهد شد.
وی با تقدیر از رئیس جمهور محترم برای سفر به استان کردستان و یادآوری سفر به شهرستان سقز عنوان نمود: یکی از وعده های حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی به مردم شهرستان سقز، آغاز عملیات اجرایی احداث کارخانه فرآوری طلا بود که امروز تحقق یافت.
وی ادامه داد: آبگیری کامل سد و بهره برداری از فرودگاه سقز نیز به عنوان دیگر وعده ها دردستور کارقرار دارد و به امید خدا شاهد بهره برداری کامل آنها خواهیم بود.