چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۴:۳۱:۰۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۹/۵ ساعت ۱۷:۴۸
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار سقز: بسیج، غرور تمام ملت ایران است

فرماندار سقز در اجتماع بزرگداشت سالروز تاسیس بسیج مستضعفان در سالن شهید کاوه مجموعه ورزشی شهید کاظمی با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج، در فرمايش بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي، حضرت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري ( مدظله العالي)، شجره طیبه، لشکر مخلص خدا، مدرسه عشق و مکتب شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سرداده اند.
به گزارش رروابط عمومی فرمانداری سقز، جعفر توان افزود:سازمان بسیج در ۵ آذر ۱۳۵۸ به فرمان حضرت امام، تشکیل شد و پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در دی ۱۳۵۹ قانوناً رسمیت پیدا کرد.
وی عنوان نمود: امام راحل، بسیج را به عنوان شجره طیبه برای پرچمداری گفتمان انقلاب اسلامی و برای پاسداری از انقلاب اسلامی و بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی یعنی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تشکیل داد.
توان اضافه نمود: از ابتدای تشکیل بسیج تا به امروز، دنیا شاهد افتخارآفرینی‌های فرزندان بسیجی ملت ایران بوده و از این به بعد هم این پرچمداران مکتب دفاعی و ایثار و شهادت و مکتب عاشورا پیروزی‌های بزرگ را برای ملت ایران خلق می‌کنند و در پیچ‌های تاریخی در کنار ملت ایران و در میان ملت ایران در دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی افتخارات بزرگی را آغاز خواهند آفرید.
وی ادامه داد: بسیج در تمام صحنه ها از جمله؛ جنگ تحمیلی، علم و دانش، عمران وسازندگی اردوهای جهادی ، پزشکی، کرونا، عرصه امنیت و آرامش، حضوری منسجم و فعال داشته و قدردان زحمات آنان هستیم.
وی یادآور شد: ایجاد توانایی‌ها و آمادگی‌های لازم دفاعی در آحاد مردم در دفاع از کشور  وکمک به دولت در امر سازندگی از اهداف بسیج مستضعفان بوده است.
حسینی، مسئول کانون بازنشستگان سپاه بیت المقدس استان کردستان، سخنران مراسم هم  با گرمیداشت یاد و خاطره ۵۴۰۰ شهید استان و ۶۱۳ شهید شهرستان سقز، شهر سقز را شهر علما و بزرگان و مفاخر توصیف نمود.
وی که با دو محور؛ نسبت بسیج با گام اول وو گام دوم انقلاب ایراد سخن نمود، به تشریح آمادگی بسیج در تمام عرصه ها پرداخت.
حسینی با اشاره به حوادث اخیر، تصریح نمود: استفاده از جنگ ترکیبی و جنگ شناختی در قالب حمله به باورها و اعتقادات، اختلال در امنیت و سوریه سازی، روایت گری های دروغین و نادرست از ترفندهای دشمن برای ایجاد ناامنی در کشور بود. وی خطاب به خواص هم گفت: در صحنه باشید و از هیاهوی دشمن نترسید.