جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۱:۵۰:۴۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۸/۱۰ ساعت ۱۴:۲۰
لینک کوتاه مطلب:

تاکید توان بر رفع نقاط حادثه خیز جاده ای و بزرگراهی

فرماندار ویژه سقز در بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان و جمعی از مدیران کل استانی از مسیر سقز- سنندج، بر رفع نقاط حادثه خیز جاده ای و بزرگراهی تصریح نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، جعفر توان با اشاره به قرار گرفتن شهرستان سقز در مسیر کریدوری شمال- جنوب کشور و حجم بالای ترافیک و تردد خودرویی، خواستار تدابیر و تمهیدات لازم برای کاهش سوانح جاده ای، ایمن سازی و زیر بار ترافیک رفتن قطعه های بزرگراهی شد.
توان همچنین بر حل مشکلات جاده ای مسیر ایرانخواه اعم از خط کشی، لکه گیری و آسفالت، روشنایی معابر و آرام سازی و حل مشکلات تقاطع قیلسون و واریانت جاده فرودگاه در این مسیر تاکید نمود.
وی تسریع در ساخت و بهره برداری از بزرگراه سقز- بوکان را از مطالبات جدی و آرزوهای مردم شهرستان و منطقه برشمرد و بر سرعت بخشی ساخت و اتمام این طرح از سوی پیمانکار و مساعدت شرکت ساخت و توسعه زیربناهی حمل و نقل کشور، تاکید نمود.
کیومرث حبیبی، معاون عمرانی استانداری کردستان نیز خواستار تمهیدات لازم مدیران کل استانی مربوطه برای رفع مشکل کنارگذر سقز، تقاطع قیلسون، روشنایی این محدوده برای کاهش سوانح جاده ای، بهره برداری سریع از قطعه های بزرگراهی سقز- سنندج و سقز- بانه شد.
در این بازدید، فرمانده پلیس راه استان کردستان ، مدیران کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای و سرپرست حوزه نظارت طرحهای شرکت ساخت و توسعه در استان کردستان و معاون فنی شرکت برق منطقه ای استان حضور داشتند.
گفتنی است این سومین حضور حبیبی، معاون عمرانی استانداری کردستان در شهرستان سقز می باشد.