پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۷:۳۱:۵۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۷/۵ ساعت ۱۲:۵۵
لینک کوتاه مطلب:

تاکید فرماندار سقز بر مشارکت دهیاران، شوراها و مردم روستا برای اجرای طرح های هادی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، جعفر توان روز دوشنبه در نشست با بخشداران، جمعی از مدیران و روسای شورای اسلامی و دهیاران روستاهای « گوره قلعه، زیویه، قبغلو، مرخز، قپلانتو، قلندر، کریم آباد، قره گویز و قلعه گاه»، عنوان نمود: آبادانی و توسعه روستاها، نتیجه، کار جمعی و عزم و اراده روستاییان است.

توان با بیان اینکه، دهیاران و اعضای شورا به ترتیب به عنوان مدیران و معتمدان روستاها باید بیش از گذشته برای عمران و آبادانی، تلاش کنند، افزود: داشتن روحیه مطالبه گری و پای کار بودن در این مسیر، بسیار مهم است.
وی تصریح نمود: اقدامات عمرانی از جمله زیرسازی و آسفالت برای اجرای طرح هادی در ۹ روستای ذکر شده توسط بنیاد مسکن انجام و جدول گذاری و مسیرگشایی معبر هم توسط دهیاری ها اجرا خواهد شد.
فرماندار سقز با عنوان اینکه طولانی شدن اجرای طرحهای عمرانی در روستا باعث بالارفتن هزینه ها و نارضایتی مردم خواهد شد بر تسریع در اجرای آنها، تاکید نمود.
در این نشست که مدیران بنیاد مسکن، آبفا، برق و منابع آب هم حضور داشتند، اعضا به ایراد سخن پرداختند و مسئولان بر تسریع در ارائه اقدامات در مسیر اجرای طرح هادی قول مساعد و جدی دادند.