سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۳:۴۰:۳۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۵/۳۰ ساعت ۱۸:۲۸
لینک کوتاه مطلب:

بزرگداشت روز جهانی مسجد در سقز: ۵۰ فعال حوزه مسجد تقدیر شدند

مراسم روز جهانی مسجد با حضور ناصر خامی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری برگزار و از 50 نفر از فعالان مساجد سطح شهرستان سقز با اهدای لوح سپاس و هدیه، قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، سرهنگ پاسدار مهدی جباری، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سقز با اشاره به اینکه، نهضت انقلاب اسلامی ایران از مساجد آغاز شد، گفت: مردم مسلمان ایران اسلامی با تبعیت از آیین اسلام، هیچ وقت مساجد را خالی نکردند.
رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز هم گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز مساجد ما احیا شده و عبادت مومنان با آرامش در آن برگزار می شود.
سید فاروق حسینی ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی با هزاران شبکه مختلف در صدد ضربه زدن به ارکان نظام مقدس اسلامی هستند و باید با اتحاد و همدلی که از درون مساجد آغاز شده است توطئه آنان را در هم شکست.
حسینی اظهار کرد: مسجد جایگاه ویژه مسلمانان است و اگر همه بتوانیم در این جایگاه به وظیفه خود عمل کنیم، دوری از هر گونه خطا برای همه مهیا خواهد شد و بر کفر جهانی پیروز خواهیم شد.
وی با بیان اینکه حدود ۴ میلیون مسجد در جهان برای همفکری مسلمانان و جود دارد، اضافه نمود: روح بشر همیشه به معنویت نیازمند است که مساجد بهترین مکان برای جلای روح است.
در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایا، از ۵۰ نفر از فعالان مساجد سطح شهرستان سقز قدردانی شد.