سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۲:۲۵:۰۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۵/۲۷ ساعت ۱۶:۲۹
لینک کوتاه مطلب:

زیر سوال بردن خدمات دولت، بی مهری است

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری سقز با بیان اینکه، خدمات دولت ها از سوی دستگاه های اجرایی و رسانه ها، به طور کامل بازگو و منتشر نمی شود، افزود: دولت ها با تمام توان مشغول ارائه خدمات هستند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، علی محمدیان در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دولت با بیان اینکه شاکله اصلی دولت ها، مردم هستند و هیچ دولتی دوست ندارد کارنامه ناموفقی از خود به جا بگذارد، اضافه نمود: عدم بازگویی خدمات دولت، بی مهری است.
محمدیان، داشتن «نگاه ملی» به همه مسائل را لازمه پیشرفت کشور خواند و با بیان این که همه بخش ها به چنین نگاه راهبردی، نیاز دارند، اظهار کرد: دیدگاه های جزیره ای یا سلیقه ای برای ادامه مسیر کشور مناسب نیست.
وی با عنوان اینکه امسال بزرگداشت هفته دولت از ۲۹ مرداد شروع و ۱۱ شهریورماه، خاتمه می یابد این ایام را فرصتی مناسب برای بازگو نمودن دستاوردهای دستگاه های اجرایی، تقویت و هم افزایی و دفاع منطقی از اقدامات بخشی و بین بخشی برشمرد.
وی با اشاره به ضرورت نگاه ملی به دستاوردها و عملکردها، ادامه داد: در کنار توجه به این مهم و دفاع منطقی، باید به تکریم مردم، امیدآفرینی و اعتماد آفرینی، دوری کردن از بزرگ نمایی و ندادن وعده های خارج از توان، توجه نمود.
وی ادامه داد: کمیته های ویژه بزرگداشت هفته دولت برای برنامه ریزی و اجرای هرچه بهتر برنامه ها، برگزاری جشنواره شهید رجایی تشکیل و به زودی برنامه ها، تدوین و اطلاع رسانی می شود.
مهمانی لاله ها، یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از مدیران و کارکنان نمونه و مدیران ایثارگر نمونه، افتتاح طرحهای خدماتی و عمرانی، برگزاری برنامه های ورزشی، فرهنگی و هنری از جمله برنامه های این ایام خواهد بود.